ik heb een stuk alu geregeld morgen avond gaan we er een passtuk van maken tussen spruitstuk en membraan
dan zijn waarsch alle carb probleempjes opgelost!!!!
mijn blaster rijd weer! maar hij stuurt nog niet lekker en hij is nog niet goed afgesteld ik heb nu de bovenste
draagarmen er af gehaald die ga ik iets aanpassen zodat de quad hopelijk wat beter stuurt !!! en daarna de boel
eens flink afstellen
ik heb vandaag aan de achterkant van de a-arm een 1cm er tussen uit geslepen en een lasser last het maandag weer aan elkaar zodat ik iets meer caster krijg hopen dat i dan beter stuurt
hoi die armpjes heb ik laten lassen maar dat wekte niet echt ik ben nog aan het afstellen maar hij loopt al aardig ik heb nu even de orgi voorveren er op gezet ik moet voor 25 april terug naar yss voor een set achterveren!!!! morgen een 370 sproeier proberen
ik heb geen spoorverbreders en hij stuurt nu goed!! m'n achteras problemen zijn nu ook opgelost!!!! mn as stond er scheef onder dat huis waar de lagers in zitten waren de gaten van uitgelubbert, en er zat speling op de lagers alles is nu goed
ik was deze week bij quad tuning er stonder daar echt een ziek setje velgen voor een raptor 700 kijk maar