Grizzly 2 personen ?
Grizzly 2 personen ?
hoi allemaal
ben nieuw hier en wat informatie aan het zoeken
welke quads zijn gehomelegeerd voor 2 personen en kun je ook verzekeren voor 2 personen
bv grizzly 450 met zo een duokoffer kun je die verzekeren voor 2 personen en ook als ie als landbouw ingeschreven is of enkel als moto .
de bedoeling is af en toe is iemand kort ritje mee te nemen maar wel in orde te zijn
grtz
ben nieuw hier en wat informatie aan het zoeken
welke quads zijn gehomelegeerd voor 2 personen en kun je ook verzekeren voor 2 personen
bv grizzly 450 met zo een duokoffer kun je die verzekeren voor 2 personen en ook als ie als landbouw ingeschreven is of enkel als moto .
de bedoeling is af en toe is iemand kort ritje mee te nemen maar wel in orde te zijn
grtz
Re: Grizzly 2 personen ?
cf moto zijn gehomologeerd voor 2 personen en zijn prijs/kwaliteit uitstekend
http://www.cfmbenelux.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.deforceroeselare.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cfmbenelux.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.deforceroeselare.be" onclick="window.open(this.href);return false;
www.ktmracing.be the orange army
-
- Quadrunner
Alle kymco's zijn gehomologeerd voor 2 personen
-
- Quadrider
alle tgb quads de target en de blade serie zijn op kenteken toegelaten voor 2 personen.
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
-
- Toeschouwer
heb een grizzly 700 en op kenteken staat 2 personen.
Hi, Ik heb een outlander MAX voor 2 personen
ik heb ook lang getwijfeld maar uiteindelijk toch voor can-am gekozen.
yamaha-dealer is hier 2 km vandaan, nu moet ik 25 Km rijden.
waarom?
bijna bij alle modellen waar je een koffer gaat gebruiken zit de passagier boven of zelfs achter de achteras.
bij de outlander zit de passagier voor de achteras, heeft een comfortabele zit en hinderd de bestuurden niet.
vooral bij stijle hellingen bergop kan het wel eens parten spelen afhankelijk van het gewicht van de passagier.
Mijne zoon weegt +/- 50 kg en ik moet zeggen dat kan soms wel de doorslag geven voor kantelen of niet
maar met de outlander heb ik daar nog nooit last van gehad, en we hebben toch al behoorlijk (extreem) gereden.
Polaris idem
het is hier zeker niet de bedoeling reclame te maken voor het een of het ander maar dit is mijn ervaring.
quadgreetz
Erik
ik heb ook lang getwijfeld maar uiteindelijk toch voor can-am gekozen.
yamaha-dealer is hier 2 km vandaan, nu moet ik 25 Km rijden.
waarom?
bijna bij alle modellen waar je een koffer gaat gebruiken zit de passagier boven of zelfs achter de achteras.
bij de outlander zit de passagier voor de achteras, heeft een comfortabele zit en hinderd de bestuurden niet.
vooral bij stijle hellingen bergop kan het wel eens parten spelen afhankelijk van het gewicht van de passagier.
Mijne zoon weegt +/- 50 kg en ik moet zeggen dat kan soms wel de doorslag geven voor kantelen of niet
maar met de outlander heb ik daar nog nooit last van gehad, en we hebben toch al behoorlijk (extreem) gereden.
Polaris idem
het is hier zeker niet de bedoeling reclame te maken voor het een of het ander maar dit is mijn ervaring.
quadgreetz
Erik
grizzly kan ook geleverd worden met homologatie voor 2 personen
www.ktmracing.be the orange army
wat betrft da kantelen echt steile hellingen zal toch nie de bedoeling zijn mee duo zitter .maar is een goeie tip had ik nog niet over nagedacht.
dus als ik tweedehands koop is grizzly nie automatisch gehomologeerd voor 2 personen ?
maar word mijn eerste quad dus nieuw is wa prijzig .ben nog wel aan het uitkijken wa ik echt wil kymco lijkt ook wel wat maar can am en grizzly zijn toch de wel toppers lijkt me
maar het is moeilijk afwegen prijs ,merk, restwaarde ,bedrijfszekerheid
nog tips laat maar horen
dus als ik tweedehands koop is grizzly nie automatisch gehomologeerd voor 2 personen ?
maar word mijn eerste quad dus nieuw is wa prijzig .ben nog wel aan het uitkijken wa ik echt wil kymco lijkt ook wel wat maar can am en grizzly zijn toch de wel toppers lijkt me
nog tips laat maar horen
-
- Quadrider
je kunt ook nog aan een suzuki kingquad 750 kunnen gaan denken nu de yamaha quad prijzen enorm omhoog gaan!!.
-
- Quadrunner
ne kymco mag gerust naast ne grizzly staan zenne !erikerik schreef:wat betrft da kantelen echt steile hellingen zal toch nie de bedoeling zijn mee duo zitter .maar is een goeie tip had ik nog niet over nagedacht.
nog tips laat maar horen
-
- Quadrider
dan kunt u net zo goed de nieuwe tgb blade 550 irs gaan kopen veel goedkoper als kymco volgens mij net zo goed( als niet beter!!!) wordt afgeleverd met 14inc bighorn banden en twee jaar volledige garantie(grizzly maar een jaar garantie.).het ligt er gewoon aan wat heb je er voor over om yamaha te gaan rijden nu na de laatse prijs verhoging wordt de nieuw prijs van een grizzly wel torenhoog en zijn er voor die prijs ook wel andere goede quads leverbaar en houd je ook nog geld over!!.
-
- Quadrunner
Hola, hola, rustig blijven hé
-
- Quadrider
ja daar schrikt ge van he dat er nog meer quads zijn dan uw huismerk kymco
-
- Easy Quadrider
wat betreft kymco - tgb, tgb vind ge gewoon niet hier in de buurt en kymco : moet eens nagaan waar kymco zich situeert in de europese verkoopscijfers
trouwens, bmw legt momenteel al een kymcoblok in een van z'n modellen
vind die tgb-modellen anders wel neig maar ge ziet dat hier niet rijden
trouwens, bmw legt momenteel al een kymcoblok in een van z'n modellen
vind die tgb-modellen anders wel neig maar ge ziet dat hier niet rijden
SPAM
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı