Ik ben al een tijdje aan het zoeken geweest hier en op internet naar de ideal brommerquad voor mij. Mij eisen zijn niet heel streng ik wil er een stuk op kunnen rijden in het weekend ongeveer 60 km per dag en door de weeks ongeveer 30 km per dag. En ik wil hem kunnen opvoeren naar 70-80 km per uur meer mag altijd
 maar dan wil ik er niet elke dag aan moeten klote omdat hij dan kapot is. En de brommerquads die mij aanspraken waren de access sp50 en adly rs50 wegens de grote de goes 50s en de Aeon cobra 50 omdat ik die er stoer uitvond zien en als laatste de yahama 50 die vond ik er ook mooi uitzien maar die leek mij alleen een beetje klein en je moet daarvan de achteras vervangen om hem te mogen in voeren in nederland. Maar nu is de vraag aan jullie welke raden jullie mij aan en waarom en welke raden jullie mij af en waarom.
 maar dan wil ik er niet elke dag aan moeten klote omdat hij dan kapot is. En de brommerquads die mij aanspraken waren de access sp50 en adly rs50 wegens de grote de goes 50s en de Aeon cobra 50 omdat ik die er stoer uitvond zien en als laatste de yahama 50 die vond ik er ook mooi uitzien maar die leek mij alleen een beetje klein en je moet daarvan de achteras vervangen om hem te mogen in voeren in nederland. Maar nu is de vraag aan jullie welke raden jullie mij aan en waarom en welke raden jullie mij af en waarom.Alvast bedankt,
Gr Rogier