Dreeke's Yamaha Raptor 700 se
Dreeke's Yamaha Raptor 700 se
hierbij zet ik mijne raptor ook maar eens op het forum
heb 5 jaar met een yamaha beartracker 250 gereden en ben sinds een paar maand overgestapt op nen raptor (klein verschil dus )
rode lampen zijn er ondertussen weer af, zou toch enkel maar problemen geven
meer opties komen er voorlopig niet
heeft toevallig iemand foto's van wit gespoten koplampen of radiatorgrill ?
heb 5 jaar met een yamaha beartracker 250 gereden en ben sinds een paar maand overgestapt op nen raptor (klein verschil dus )
rode lampen zijn er ondertussen weer af, zou toch enkel maar problemen geven
meer opties komen er voorlopig niet
heeft toevallig iemand foto's van wit gespoten koplampen of radiatorgrill ?
Laatst gewijzigd door Dreeke op ma 09 jan, 2012 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Yamaha Raptor 700 se
hier een voorbeeld met witte lampen en de A-armen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Mooie 700
nette 700!!
wit rode se doen het goed voor het ogenblik
Dreeke, mooi quad!
Ik zou wel de koplampen wit doen, maar de rest zo laten zoals jij het nu hebt.
Ik zou wel de koplampen wit doen, maar de rest zo laten zoals jij het nu hebt.
Raptor 660 SM
niks meer aan doen, is af zo
Proper machientje!
Grtz Dirk
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
merci voor de goeie reacties allemaal
ik merk wel dat op banen met diepe spoorvorming hij gemakkelijk zijn weg zelf zoekt, komt doordat hij zo hard verlaagd is en door de brede banden zeker? zou het helpen om zijn vering terug iets langer te zetten, en waarvoor dient dat korte spiraalding boven de grote spiralen (staat momenteel helemaal dichtgedraaid)
ik merk wel dat op banen met diepe spoorvorming hij gemakkelijk zijn weg zelf zoekt, komt doordat hij zo hard verlaagd is en door de brede banden zeker? zou het helpen om zijn vering terug iets langer te zetten, en waarvoor dient dat korte spiraalding boven de grote spiralen (staat momenteel helemaal dichtgedraaid)
hey mooie quad! Die kleine spiralen zijn uw hulpveren die zorgen ervoor dat uw gewone veer nooit los komt te zitten tussen de demper. GreetzDreeke schreef:merci voor de goeie reacties allemaal
ondertussen zijn er weer wat dinges verandert,
er staat een spy 5000m alarm op, voorlichten wit gemaakt en warning labels verandert
die 2 labels waren door de vorige eigenaar met rode, witte en zwarte tape overplakt, had (van ver) hetzelfde uitzicht als nu, vindt dit resultaat toch wel beter
er staat een spy 5000m alarm op, voorlichten wit gemaakt en warning labels verandert
die 2 labels waren door de vorige eigenaar met rode, witte en zwarte tape overplakt, had (van ver) hetzelfde uitzicht als nu, vindt dit resultaat toch wel beter
waar hebje die labels gekocht? heb zelf ook red/white Raptor,, net zo als die van jouw
ziet er heel netjes uit
en hoe bevalt t alarmsysteem? hebje die zelf eropgezet?
ziet er heel netjes uit
en hoe bevalt t alarmsysteem? hebje die zelf eropgezet?
merci
alarmsysteem heeft wel veel uren in beslag genomen om te installeren, enigste storende is de 'herinnering' dat hij geeft als ge niet zelf het alarm aanzet
en die labels heb ik zelf gemaakt, metalen plaat knippen en spuiten
alarmsysteem heeft wel veel uren in beslag genomen om te installeren, enigste storende is de 'herinnering' dat hij geeft als ge niet zelf het alarm aanzet
en die labels heb ik zelf gemaakt, metalen plaat knippen en spuiten
je bent wel handig ,
-
- Quad Master
iedereen is handig op zijn manierRapr700SE schreef:je bent wel handig ,
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!