hoi ik heb problemen met sturen na verlagen hij stuurt nu te direct zo ging het mis
zo ging het goed:
http://i887.photobucket.com/albums/ac76 ... 000200.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;[/img]
zo gaat het mis:
http://i887.photobucket.com/albums/ac76 ... 000195.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;[/img]
wie heeft er een oplossing
problemen met sturen na verlagen 100% OPGELOST
-
- Pro Quadrider
problemen met sturen na verlagen 100% OPGELOST
Laatst gewijzigd door bonzaiking op zo 27 jun, 2010 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
Re: problemen met sturen na verlagen
als ie verlaagt is bijft ie altijd iets nerveus op de weg liggen, je zou hem kunne uitlijnen, misschien dat dat scheelt
-
- Easy Quadrider
hoe heet zo'n ding, wie het weet mag het zeggen...
stuurdemper? soort buis met zuiger...zakie van het forum heeft er een (even uit me koppie)...
schijnt behoorlijk wat uit te maken, ik zou zeggen pm hem eens, of met wat geluk leest iemand met een stuurdemper dit topic die je daarover kan informeren...
stuurdemper? soort buis met zuiger...zakie van het forum heeft er een (even uit me koppie)...
schijnt behoorlijk wat uit te maken, ik zou zeggen pm hem eens, of met wat geluk leest iemand met een stuurdemper dit topic die je daarover kan informeren...
-
- Quad Master
je zou hem zo ie zo dan opnieuw moeten uitlijnen omdat je wielen nu naar buiten worden gedrukt /- -\
als je dat nou niet lukt, de jongens van w-lies kunnen dat zo voor je doen.
ik heb zelf een tijdje zonder uitlijnen en een stuurdemper gereden en werd elke x van links maar rechts gesmeeten
toen maar laten uitlijnen, wat een verschil gelijk zeg!!!!...... hij was nog wel nerveus maar stuken minder
toen een stuurdemper erop gegooid, nu bijna nergens meer last van
dus het is zeker aanterade om uit te lijnen en een stuurdempertje erop te gooien
als je dat nou niet lukt, de jongens van w-lies kunnen dat zo voor je doen.
ik heb zelf een tijdje zonder uitlijnen en een stuurdemper gereden en werd elke x van links maar rechts gesmeeten
toen maar laten uitlijnen, wat een verschil gelijk zeg!!!!...... hij was nog wel nerveus maar stuken minder
toen een stuurdemper erop gegooid, nu bijna nergens meer last van
dus het is zeker aanterade om uit te lijnen en een stuurdempertje erop te gooien
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Pro Quadrider
Re: problemen met sturen na verlagen 100% OPGELOST
bedankt voor de reacties!!! het is gelukkig al opgelost!!! ik heb het caster iets versteld met een slijptol en een lasapparaat en ik rij nu met iets uitspoor ik heb vanmiddag op het strand er eens goed over na gedacht:
als je toe spoor hebt stuurt je linker wiel eigenlijk al iets naar rechts en je rechterwiel al iets naar links
voorbeeld:als je rijd en je stuurt iets naar links verplaatst het meeste gewicht van je quad naar het rechtse wiel
wat al naar links stuurt en je vliegt als een voetzoeker over de weg naar links nu iets uitspoor gegeven en hij stuurt
als een kart
als je toe spoor hebt stuurt je linker wiel eigenlijk al iets naar rechts en je rechterwiel al iets naar links
voorbeeld:als je rijd en je stuurt iets naar links verplaatst het meeste gewicht van je quad naar het rechtse wiel
wat al naar links stuurt en je vliegt als een voetzoeker over de weg naar links nu iets uitspoor gegeven en hij stuurt
als een kart
-
- Quadrider
heej
jah dat heb ik nu ook met mijn blaster ik ging voor het eerst er op rijden vandaag en ik d8 nee he wat is dit
hij stuurt zo snel ik moet hem echt goed uitlijnen of laten uitlijnen
of zn stuur demper er op zetten even kijken wat we gaan doen
jah dat heb ik nu ook met mijn blaster ik ging voor het eerst er op rijden vandaag en ik d8 nee he wat is dit
hij stuurt zo snel ik moet hem echt goed uitlijnen of laten uitlijnen
of zn stuur demper er op zetten even kijken wat we gaan doen
Quadloss op het moment!
-
- Pro Quadrider
je moet gewoon iets meer uitspoor geven ik heb het boutje van me stuurstang 1 slag gegeven en toen reed hij al perfect sucses