350 "Asfaltscraper" pics ->18 Verkocht
Re: 350cc Projectje
Niet stiekum een r1 eronder gezet he
Zonde van je 4de versnelling maar denk bijna dat je niet verder hoef te komen dan je 2de
Zonde van je 4de versnelling maar denk bijna dat je niet verder hoef te komen dan je 2de
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadverslaafde
echt een hele gave en vooral strakke raptor of moet ik zeggen geworden hihi.
ff serieus een hele dikke quad.
is het nu een chinees of niet want ik zie het verschil niet hoor?
ff serieus een hele dikke quad.
is het nu een chinees of niet want ik zie het verschil niet hoor?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrider
hahaha. Maarruh IDD strak projectje zo man!
Zeker met die HMF en een andere regenmeter erop!
Ben benieuwd,kzie hem de 25ste wel hoop ik.
Ben ik er ook met mn nieuwe bling bling ketting!
l8rrrrr
Zeker met die HMF en een andere regenmeter erop!
Ben benieuwd,kzie hem de 25ste wel hoop ik.
Ben ik er ook met mn nieuwe bling bling ketting!
l8rrrrr
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Thnks voor de reacties mensen .
Zo zie je wat je maar met een chineesje kan he
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Trouwens dit is het potje wat erop is gekomen ipv de giga regenvanger
http://www.optitune.nl/rizoma-vloeistof ... 15986.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En dan in kleur zwart.
Echt super mooi materiaal, wel ergg prijzig maar wel mooi.
Merk van de remleidingen zijn van het engelse merk Venhill, staalgevlochten remleidingen.
Ook trouwens de ventilator van de Oliekoeler doorgeschakeld zodat deze via schakelaartje bij stuur aan/uit te zetten is, want of de orginele sensor werkt niet of hij gaat pas bij erg hoge olietemp open.
Dus maar anders gedaan, liever iets meer koelen dan veel te warm (plus dat het stoer is om de ventilator aan te zetten )
http://www.optitune.nl/rizoma-vloeistof ... 15986.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En dan in kleur zwart.
Merk van de remleidingen zijn van het engelse merk Venhill, staalgevlochten remleidingen.
Ook trouwens de ventilator van de Oliekoeler doorgeschakeld zodat deze via schakelaartje bij stuur aan/uit te zetten is, want of de orginele sensor werkt niet of hij gaat pas bij erg hoge olietemp open.
Dus maar anders gedaan, liever iets meer koelen dan veel te warm (plus dat het stoer is om de ventilator aan te zetten )
Grizzly700 schreef:Trouwens dit is het potje wat erop is gekomen ipv de giga regenvanger
En dan in kleur zwart.
Super slim bedacht
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadverslaafde
heb je helemaal gelijk in maar, hoeveel geld heb je in die "chinees" gestoken?Grizzly700 schreef:Thnks voor de reacties mensen .
hihi, waarschijnlijk 2x zoveel als een nieuwe chinees kost
vandaar dat veel mensen het denk ik laten, dit is alleen voor de gekken onder ons
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Pro Quadrider
haha
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Good pointtjobbie schreef:heb je helemaal gelijk in maar, hoeveel geld heb je in die "chinees" gestoken?Grizzly700 schreef:Thnks voor de reacties mensen .
hihi, waarschijnlijk 2x zoveel als een nieuwe chinees kost
vandaar dat veel mensen het denk ik laten, dit is alleen voor de gekken onder ons
Alleen deze chinees kost 4000,- nieuw iets duurder als de standaard chinees zowieso haha.
En dat haal ik nog net niet wat ik geinvesteerd heb
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
maar als zoo kijk , heb jij wel alle spullen van de yamaha gekocht he ?? van koppeling achteras en hele zooi
enjha nu dat terug keek zag ik idd aan de koppelings kap dat er geen yamaha op stond , wat er normaal wel op zouw moeten staan.
enjha nu dat terug keek zag ik idd aan de koppelings kap dat er geen yamaha op stond , wat er normaal wel op zouw moeten staan.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Klopt ja alles is van yam, enigste wat van HSun nog orgineel is is gedeeltelijk motorblok, radiatortje, enkel schakelaartje, kabelboom en nog wat andere troep.
Rest van spul is yamaha of andere merken.
Vandaag uit puur frustratie (heeft niks met quad te maken ) maar een paar andere stuurstangetjes gemaakt.
De Hsun heeft een net iets ander stuursysteem, dit werkt met de stuurstang, die komt beneden en vanuit daar gaat het met 2 armpjes naar de stangetjes toe die naar de wielen gaan.
Nou zijn die kleine armpjes waar veel speling opzit (zat nu) zal morgen eens een pic maken als ik het niet vergeet, is puur een stangetje met aan beide kanten een gewrichtje.
Maarja die waren dus niet goed, dus maar van SKF een paar ONGELOVELIJK duure nieuwe gewrichtjes gehaald (4 stuks a 35,- pstuk) en her en der wat nieuwe busjes ontworpen op de draaibank.
1 kant is nu klaar en speling is vrijwel helemaal weg + dat het een stuk mooier stukje is dan standaard, je ziet echt de techniek
Ook bericht gehad dat de nieuwe achterschokdemper vandaag was geariveerd bij de leverancier dus morgen ofzo in huis, en dan maar dit weekend eens wat gaan rijden en testen.
OW trouwens, had dus paar dagen terug ff wezen testen, en bleek heb al doorgetrokken te hebben naar 75km/h , en was me dus echt niet opgevallen dit omdat hij zo bangelijk netjes stuurt, weet van sommige raptor waar ik op gereden heb dat die giga spoorzoeken en of zenuwachtig rijden.
Deze dus totaal niet, mischien heeft hsun daarom dat stuurgedeelte zo apart gedaan.
Rest van spul is yamaha of andere merken.
Vandaag uit puur frustratie (heeft niks met quad te maken ) maar een paar andere stuurstangetjes gemaakt.
De Hsun heeft een net iets ander stuursysteem, dit werkt met de stuurstang, die komt beneden en vanuit daar gaat het met 2 armpjes naar de stangetjes toe die naar de wielen gaan.
Nou zijn die kleine armpjes waar veel speling opzit (zat nu) zal morgen eens een pic maken als ik het niet vergeet, is puur een stangetje met aan beide kanten een gewrichtje.
Maarja die waren dus niet goed, dus maar van SKF een paar ONGELOVELIJK duure nieuwe gewrichtjes gehaald (4 stuks a 35,- pstuk) en her en der wat nieuwe busjes ontworpen op de draaibank.
1 kant is nu klaar en speling is vrijwel helemaal weg + dat het een stuk mooier stukje is dan standaard, je ziet echt de techniek
Ook bericht gehad dat de nieuwe achterschokdemper vandaag was geariveerd bij de leverancier dus morgen ofzo in huis, en dan maar dit weekend eens wat gaan rijden en testen.
OW trouwens, had dus paar dagen terug ff wezen testen, en bleek heb al doorgetrokken te hebben naar 75km/h , en was me dus echt niet opgevallen dit omdat hij zo bangelijk netjes stuurt, weet van sommige raptor waar ik op gereden heb dat die giga spoorzoeken en of zenuwachtig rijden.
Deze dus totaal niet, mischien heeft hsun daarom dat stuurgedeelte zo apart gedaan.
-
- Easy Quadrider
ergens lijkt me het wel, chinezen zijn niet dom
heb vorige keer ook al zitten kijken, vond het een apart systeem, waarom ingewikkeld doen als het simpel kan? waarschijnlijk omdat het beter is
Anderzijds rijden de meeste met scooterbanjes, en heb jij er normale op (nouja normaal).
al nieuws van de ex-eigenaar (dealer) ivm de 4de versnelling? fokt op man!
wij doen ons best dit weekend, maarja nu weer een niet passende vliegwieltrekker, ben zelf net klaar met werken, terror dag gehad, zweet nog op me kop...ik hou je op de hoogte
mooi rempotje trouwens!! ben benieuwd irl, damn ding is echt te lauw!!
als ik een sm-quad zou bouwen zou ik precies dezelfde stijl doen, echt vakwerk man! maarja ik hou wat teveel van crossen
Hoe zit het met drempels e.d. beetje te doen?? en hoe bevallen de bandjes, stuurt ie voor zwaar?
man heb echt jeuk...moet echt weer snel rijden...monteur stelt z'n vakantie uit om samen nog me blok te fixen dit weekend...ben benieuwd!!
heb vorige keer ook al zitten kijken, vond het een apart systeem, waarom ingewikkeld doen als het simpel kan? waarschijnlijk omdat het beter is
Anderzijds rijden de meeste met scooterbanjes, en heb jij er normale op (nouja normaal).
al nieuws van de ex-eigenaar (dealer) ivm de 4de versnelling? fokt op man!
wij doen ons best dit weekend, maarja nu weer een niet passende vliegwieltrekker, ben zelf net klaar met werken, terror dag gehad, zweet nog op me kop...ik hou je op de hoogte
mooi rempotje trouwens!! ben benieuwd irl, damn ding is echt te lauw!!
als ik een sm-quad zou bouwen zou ik precies dezelfde stijl doen, echt vakwerk man! maarja ik hou wat teveel van crossen
Hoe zit het met drempels e.d. beetje te doen?? en hoe bevallen de bandjes, stuurt ie voor zwaar?
man heb echt jeuk...moet echt weer snel rijden...monteur stelt z'n vakantie uit om samen nog me blok te fixen dit weekend...ben benieuwd!!
-
- Quadrider
heej
hallo weet iemand toevallig hier welke type lampje er in een yamaha blaster moet
welke fitting hij heeft mvg
Heb het al gevonden sorryyy groetjess
hallo weet iemand toevallig hier welke type lampje er in een yamaha blaster moet
Heb het al gevonden sorryyy groetjess
Laatst gewijzigd door maurizio op vr 16 jul, 2010 09:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Quadloss op het moment!
-
- Quadverslaafde
zou je dat niet in je eigen topic moeten vragen of een topic in "werkplaats" aanmaken.maurizio schreef:heej
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Na testrit vanmiddag moet blok er waarschijnlijk toch uit gehaald worden.
Eerst 2km ging hij als een beest!
Maar na even kwam er een giga herrie uit het blok dussssssss zeggen we dan
Dus word een 2e rebuild, gaat dan maar ook gelijk naar de 4e versnelling kijken.
Eerst 2km ging hij als een beest!
Maar na even kwam er een giga herrie uit het blok dussssssss zeggen we dan
Dus word een 2e rebuild, gaat dan maar ook gelijk naar de 4e versnelling kijken.