kan het zijn dat ik te ARM rij??? ik heb nu een 240 en dan 6airvents en K&N en v-force, zou het kunnen dat ik te arm rij met een 240??? lijkt me vreemd
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Hoezo denk je dat je te arm rijd dan? Heb je al een plugchop gedaan? Om vast te kunnen stellen of je te arm rijd of niet hebben we meer info nodig. Heb je last van naverbranding? Hoe ziet je porcelijn eruit? etc.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
Ik heb weer even de foto's van de vorige pagina erbij gepakt.
Je moet kijken naar het stuk onder de electrode, dus waar de electrode aan vast zit (misschien ook hetgeen wat jou was verteld?). Dat stuk is gemaakt van porcelein. Op de kleur van dat stuk stem je je hoofdsproeier af. Staat hij te rijk dan slaat hij zwart uit (eerste pic). Staat hij precies goed, dan krijgt hij een soort lichte chocoladekleur (zoals op de tweede pic). Is hij cremekleurig, dan staat hij te arm.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
Denk dat het wel meevalt zolang je bougie maar niet op pic2 lijkt of zeiknat is van de benzine.....als je dat allebei niet hebt en hij loopt ook nog goed dan zou ik me niet teveel zorgen maken denk ik.
(jaja professionele aanpak, NOT )
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
nee, normaal hoef je niks te veranderen, zoals ik van anderen hoor toch. ging de spacer er goed tussen, waar heb je hem gezet? tussen reeds en ingang cilinder of tussen reeds en carb?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Hij zit tussen de reeds en de carb, als je hem tussen de reeds en de motor doet kunnen je reed-valves niet meer goed open.
Er op zetten was allemaal geen probleem, maar om daarna weer je luchtfilterbuis er op te krijgen was wel lastig. Hij hangt normaal aan een haakje (zoals Ronnieb al zei) daar kan hij nu niet meer aan.
Ik weet niet of ik het goed heb maar ik vindt dat m'n vermogenscurve nu wat soepeler verloopt, rijd wel lekker.