Hallo Mensen,
Even een rare vraag, wat mag een 4 jaar oude TGB Blade 425 4x4 ongeveer kosten als hij dik 6000 km gereden heeft .
M.v.g.
Daf
wat mag het kosten? TGB Blade 425
- daf
- Quadfanaat
wat mag het kosten? TGB Blade 425
Kymco kxr 250 sports
M.v.g.
Daf
M.v.g.
Daf
-
- Quadrider
Re: wat mag het kosten? TGB Blade 425
laatst stond er een tgb blade 425 van 2007 met rond de 5000km op marktplaats voor 3600 euro en die was zo weg.
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
- daf
- Quadfanaat
Die heb ik idd. zien staan op Marktplaats, Ijselmuiden geloof ik. Ik zag hem gister nog op marktplaats staan
Kymco kxr 250 sports
M.v.g.
Daf
M.v.g.
Daf
-
- Quadrider
die quad staat sinds gistermiddag niet meer op marktplaats.maar goed het ging erom wat mag een blade 425 kosten= rond de 3500 a 4000 euro,s denk ik bij een paticulier dan he bij een dealer betaal je naturlijk veel meer.
- daf
- Quadfanaat
Dank je Andre,
Ik ben dus niet gek , ik krijg van die idiote biedingen en wou even weten of ik gek werd.............
Ik heb de mijne te koop staan ivm. tijdgebrek (Kymco & Blade) de komende 12 maanden weet ik zeker dat ik er toch niet aan toe kom.
Als ik weer tijd heb begin ik wel weer maar dan zwaarder (en diflock op de voor as )
maar als de markt zo blijft dan staan ze prima in de garage en ga ik volgend jaar gewoon weer sturen op de Blade
Ik ben dus niet gek , ik krijg van die idiote biedingen en wou even weten of ik gek werd.............
Ik heb de mijne te koop staan ivm. tijdgebrek (Kymco & Blade) de komende 12 maanden weet ik zeker dat ik er toch niet aan toe kom.
Als ik weer tijd heb begin ik wel weer maar dan zwaarder (en diflock op de voor as )
maar als de markt zo blijft dan staan ze prima in de garage en ga ik volgend jaar gewoon weer sturen op de Blade
Kymco kxr 250 sports
M.v.g.
Daf
M.v.g.
Daf
-
- Quadrider
die laage prijzen voor de tgb blade komen ook door de nieuw prijzen van de nieuwe tgb blade 425 modellen die nu alleen nog geleverd worden met achter wiel aandrijfing en dus een stuk goedkoper worden aan geboden nieuw.maar als je 425 het goed doet gewoon houden je blade 425. ik heb al twee tgb,s 425 blade gehad en ze zijn gewoon zeer betrouwbaar .en zonder dif-lock kom je toch ook nog heel ver met een tgb blade 425/525 blade 4x4.touwens ik ken iemand die heeft er zonder al te veel problemen in 3 jaar tijd 41000 km mee gereden en rijdt nog steeds.groet andre