beste forumers,
gisteren men nieuwe aanwinst gaan halen en tot hier toe zeer tevreden!!!
alleen dringend nieuwe banden nodig want die crossbanden zijn gevaarlijk om op de baan te rijden wat bij mij de bedoeling is.
ben ook niet gelukkig met de pinkerschakelaar waar ik men hand voor van het linkerhadvat moet halen om hem te kunnen te bedienen(is in de winkel geplaatst , pinkers was niet standaard).
de vering staat nu standaard ingesteld maar denk dat dit te soepel is , geen tips van andere straatrijders?
weet er iemand of het mogelijk is om een handvatkit van bvb. een yamaha R6 te monteren zodat men een draaigas heeft en de pinkerbediening van een motor ?
YFM350R (nieuw warrior model)
-
- Quadrider
- Berichten: 421
- Lid geworden op: di 24 feb, 2004 13:21
- Locatie: De Kust (België)
- Contacteer:
Eerst en vooral, proficiat met uw nieuwe aanwinst!!
Mijn broer heeft ook die 350r en hij is daar ook tevreden over. Zelfs die originele banden zijn goed op de baan en slijten echt traag in vergelijking met mijn originele banden. Wat betreft die pinkers, is wel slecht gemonteerd want bij mijn geweten kunnen ze het mooi plaatsen zodat je je hand niet moet wegnemen van het handvat...
De veren moet je misschien een beetje harder zetten, misschien 2 "tandjes" harder...
Mijn broer heeft ook die 350r en hij is daar ook tevreden over. Zelfs die originele banden zijn goed op de baan en slijten echt traag in vergelijking met mijn originele banden. Wat betreft die pinkers, is wel slecht gemonteerd want bij mijn geweten kunnen ze het mooi plaatsen zodat je je hand niet moet wegnemen van het handvat...
De veren moet je misschien een beetje harder zetten, misschien 2 "tandjes" harder...
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Ik heb vandaag ook met de 350r gereden en dat is echt geen slechte quad hoor !
Yamaha heeft goed nagedacht bij het ontwikkelen want is echt stukken beter dan de ouwe Warrior, op gebied van het chassis en de motor is hij er opmerkelijk op vooruit gegaan
Standaard veren staan altijd te zacht, kan je gerust op hardste zetten voor off road, op de baan hoeft dit niet meteen
Yamaha heeft goed nagedacht bij het ontwikkelen want is echt stukken beter dan de ouwe Warrior, op gebied van het chassis en de motor is hij er opmerkelijk op vooruit gegaan
Standaard veren staan altijd te zacht, kan je gerust op hardste zetten voor off road, op de baan hoeft dit niet meteen
wat die banden betreft vind ik dat hij zichzelf te veel in groeven en spoorvorming trekt en bij een bocht te nemen lijkt hij een beetje te rollen op de toppen.(dit natuurlijk op de baan)
en de vering ga ik harder zetten , had ik bij men motor ook betere ervaring mee , dan voelt hij vaster in de hand.
kan ik de sleutel voor de vering in te stellen bij eender welke yamaha dealer kopen en kosten deze veel?
de kilometerteller van endurance heeft ook een nadeeltje en dat is dat je de verlichting niet continu kan laten branden(snelheid bij donker weer).
en de vering ga ik harder zetten , had ik bij men motor ook betere ervaring mee , dan voelt hij vaster in de hand.
kan ik de sleutel voor de vering in te stellen bij eender welke yamaha dealer kopen en kosten deze veel?
de kilometerteller van endurance heeft ook een nadeeltje en dat is dat je de verlichting niet continu kan laten branden(snelheid bij donker weer).