Welke quad ?

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
fretje-pitbull
Quadrider
Quadrider

Re: Welke quad ?

Bericht door fretje-pitbull »

ikwileenquad schreef:
fretje-pitbull schreef:eens te lachen met de TS :verymad:
srry daarvoor
alez, merci...
maarja wat voor vraag is dat nu? wat neem je al mee op je quad?
ik zou een volledig toolbox meenemen tegen dat er iets loskomt ofzo

lol
kawasaki mojave 50pk
cagiva mito 350
ikwileenquad
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door ikwileenquad »

fretje-pitbull schreef:
ikwileenquad schreef:
fretje-pitbull schreef:eens te lachen met de TS :verymad:
srry daarvoor
alez, merci...
maarja wat voor vraag is dat nu? wat neem je al mee op je quad?
ik zou een volledig toolbox meenemen tegen dat er iets loskomt ofzo

lol
Dat is geen rare vraag ! Een wielrenner heeft ook een binnenband, pompje, lepels, multitool mee.
racemini
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door racemini »

van waar ben je ? :?
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Je koopt een hele goede quad waar bijna nooit iets aan kapot is. Ik heb nu ongeveer 7000km gereden met mijn raptor 700 en onderweg heb ik nog helemaal geen problemen gehad.
Je hebt heel af en toe wel dat er iets los trilt, dit blijft wel hangen maar dit kun je evt wel ff oplossen met het standaard gereedschap setje bij de quad.
Als je bang bent voor een lekke band dan kun je een quick repair setje meenemen, als je op tijd bent dan kun je je band ff snel maken en snel naar huis rijden of bij een boer langsgaan en je band oppompen http://quadtuning.nl/banden-accessoires ... !188!!!!NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Zorg gewoon dat je genoeg benzine in je quad hebt en je quad netjes onderhoud, dan gebeurt er niets onderweg.
Zorg ook voor een volle mobiel, je hebt bijna overal bereik dus je kunt altijd hulp bellen

Doe gewoon niet al te gekke dingen als je alleen bent, neem wel een touw mee als je gaat modderen met zn tweeen. Ik cross ook niet heel hard als ik alleen ben en als er geen hulp in de buurt is.

Nerfbars moet je sowiezo doen en handbeschermers is ook aan te raden ivm rijwind en eventuele steenslag.
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
ikwileenquad
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door ikwileenquad »

Boncari schreef:Je koopt een hele goede quad waar bijna nooit iets aan kapot is. Ik heb nu ongeveer 7000km gereden met mijn raptor 700 en onderweg heb ik nog helemaal geen problemen gehad.
Je hebt heel af en toe wel dat er iets los trilt, dit blijft wel hangen maar dit kun je evt wel ff oplossen met het standaard gereedschap setje bij de quad.
Als je bang bent voor een lekke band dan kun je een quick repair setje meenemen, als je op tijd bent dan kun je je band ff snel maken en snel naar huis rijden of bij een boer langsgaan en je band oppompen http://quadtuning.nl/banden-accessoires ... !188!!!!NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Zorg gewoon dat je genoeg benzine in je quad hebt en je quad netjes onderhoud, dan gebeurt er niets onderweg.
Zorg ook voor een volle mobiel, je hebt bijna overal bereik dus je kunt altijd hulp bellen

Doe gewoon niet al te gekke dingen als je alleen bent, neem wel een touw mee als je gaat modderen met zn tweeen. Ik cross ook niet heel hard als ik alleen ben en als er geen hulp in de buurt is.

Nerfbars moet je sowiezo doen en handbeschermers is ook aan te raden ivm rijwind en eventuele steenslag.

Bedankt.
yamahaleon
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door yamahaleon »

heej :D

Is een yamaha wolverine niets zit er een beetje tussenin.
De meeste 450 hebben zelfs ook nog 4X4.

GRTZ
Finaly a Yamaha blaster 200 :D

MY OLD QUADS: china pocket quad RIP china midi quad 110cc RIP E-ton viper 50 (ook bijna RIP ) Apex mxr 90 (sold)
libie
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door libie »

Je moet een keuze maken : wil je veel off-road rijden of meer op de baan. Off-road is best een 4x4 quad of de kruising tussen 4x4 en crossquad dan spreken we over wolverine, renegade.
Ik stel me alleen de vraag waarom moet een quad heel snel kunnen rijden ? Heb je alleen maar fun als het hard gaat ? Met een 4x4 quad geraak je praktisch overal door terwijl je met een cross vrij veel blijft vast zitten. De 4x4 quad haalt ook een snelheid van 94 Km, om eerlijk te zijn daar heb ik maar weinig aan. Ik heb al veel crossquads moeten uit de modder halen.
Plaats reactie