Beste,
Ik ben van plan om als volgende banden de Maxxis Big Horn te nemen.
Maar kan er iemand mij het verschil uitleggen tussen de gewone en de 2.0 ?
Bedankt,
Paper
Banden
Re: Banden
De 2.0 is lichter van bouw dan de "gewone" en iets minder profielhoogte.
Dus de 2.0 is iets minder beschermd tegen doorprikken in de flanken.
Je gaat er wel sneller mee accelereren. Ze wegen minder, vandaar.
Greetz John
Dus de 2.0 is iets minder beschermd tegen doorprikken in de flanken.
Je gaat er wel sneller mee accelereren. Ze wegen minder, vandaar.
Greetz John
Oké, thx!
Nu ben ik weer iets wijzer..
Ik gebruik mijn quad om mee te gaan werken en in mijn vrije tijd om te gaan modderen, ik veronderstel dan ik dan best de 2.0 neem?
Ik heb er alleen nog niet veel reviews van gelezen, van de "gewone" kan je er massa's vinden en allemaal vol lof...
Grtz!
Nu ben ik weer iets wijzer..
Ik gebruik mijn quad om mee te gaan werken en in mijn vrije tijd om te gaan modderen, ik veronderstel dan ik dan best de 2.0 neem?
Ik heb er alleen nog niet veel reviews van gelezen, van de "gewone" kan je er massa's vinden en allemaal vol lof...
Grtz!
Kymco MXU 500 IRS
Ik zou die ook nemen.
Rotsen komen we hier zo veel niet tegen
Tzal beter voor het verbruik zijn ook denk ik.
greetz John
Rotsen komen we hier zo veel niet tegen
Tzal beter voor het verbruik zijn ook denk ik.
greetz John
- cyberdrone
- Quadracer
ik heb nu Ceros steken en blijkbaar is dat dezelfde rubber als de 2.0 en vind wel dat ze op gewone asfalt niet zo een beste grip hebben. Heb onlangs eens deftig moeten remmen, en kreeg mijn quad bijna niet gestopt. Effe verschoten, maar alles is goed afgelopen. Dus afstand houden is de boodschap.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates