suzuki ltz 400
-
- Toeschouwer
suzuki ltz 400
hallo quadfans
ben benieuwt hoeveel ltz 400 er al rijden met injectie
en zal deze winter een project opstarten aan de ltz 400 tips altijd welkom
Grtzzz
ben benieuwt hoeveel ltz 400 er al rijden met injectie
en zal deze winter een project opstarten aan de ltz 400 tips altijd welkom
Grtzzz
Re: suzuki ltz 400
Als ik mij niet vergis zijn dat de nieuwe modelen( 1lamp) wou eerst nieuw model kopen maar vond er geen kort bij en niet overdreven duur occasie dus toen maar eentje van 2007 gekocht
suzuki ltz 400 special edition
-
- Toeschouwer
ze zijn identiek hetzelfde van moter qua prestaties enzo enkel jah die 1 is injectie en heeft maar 1lamp en de kappen zijn sportieverGielen_24 schreef:Als ik mij niet vergis zijn dat de nieuwe modelen( 1lamp) wou eerst nieuw model kopen maar vond er geen kort bij en niet overdreven duur occasie dus toen maar eentje van 2007 gekocht
leuk ik heb er ene gehad stonden wat opties op ,misschien een idee
-
- Toeschouwer
mooie velgen , hoe komt et dat je hem niet meer hebt ?zegro schreef:leuk ik heb er ene gehad stonden wat opties op ,misschien een idee
heb hem destijds verkocht ivm dat gezeik van die politiekers ,maarja achteraf dikke spijt van gehad ,maar heb er terug eentje en deze blijft politiekers of niet .en als hij zou weggaan zal er een 700 in de plaats komen
-
- Toeschouwer
goed keus , als ik ooit mijn ltz weg doe komt er een banshee 600 cbr in de plaats thx voor de fotozegro schreef:heb hem destijds verkocht ivm dat gezeik van die politiekers ,maarja achteraf dikke spijt van gehad ,maar heb er terug eentje en deze blijft politiekers of niet .en als hij zou weggaan zal er een 700 in de plaats komen
Wanneer meldt Suzuki zijn nieuwe modellen voor het nieuwe jaar? Vanaf wanneer was 2010 model te koop? Ga ook de LTZ aanschaffen(met electrische ontsteking), maar wacht nog even op een mooie winteraanbieding. Daarbij is er misschien ook nog een voordeel te halen als de nieuwe modellen beschikbaar komen. Had al eerder het idee er 1 aan te schaffen maar toen waren er uiteindelijk iets andere prioriteiten.
Thank!
Thank!
suzikilover4505 schreef:goed keus , als ik ooit mijn ltz weg doe komt er een banshee 600 cbr in de plaats thx voor de fotozegro schreef:heb hem destijds verkocht ivm dat gezeik van die politiekers ,maarja achteraf dikke spijt van gehad ,maar heb er terug eentje en deze blijft politiekers of niet .en als hij zou weggaan zal er een 700 in de plaats komen
een banshee 600 cbr ? van waar die kombo als ik vragen mag?
ik vind warroir 1000 beter klinken
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Toeschouwer
banshee 600 cbr is gewoon de max:p en een warroir 1000 ook maar men portomone vind dat niet de maxmobydirk schreef:suzikilover4505 schreef:goed keus , als ik ooit mijn ltz weg doe komt er een banshee 600 cbr in de plaats thx voor de fotozegro schreef:heb hem destijds verkocht ivm dat gezeik van die politiekers ,maarja achteraf dikke spijt van gehad ,maar heb er terug eentje en deze blijft politiekers of niet .en als hij zou weggaan zal er een 700 in de plaats komen
een banshee 600 cbr ? van waar die kombo als ik vragen mag?
ik vind warroir 1000 beter klinken
dat zal wel mee vallen
mocht het zo ver komen dat je van je soes af wil
moet je maar eens een gil geven
wie weet komen we er wel uit
ben altijd al gek geweest van de ltz
ltz 1000 hmmm klinkt ook niet slecht
mocht het zo ver komen dat je van je soes af wil
moet je maar eens een gil geven
wie weet komen we er wel uit
ben altijd al gek geweest van de ltz
ltz 1000 hmmm klinkt ook niet slecht
warrior gsxr 1000
-
- Easy Quadrider
wat denk je van een ltz haya
1300 cc 207 pk met srad of 197 pk zonder srad
1300 cc 207 pk met srad of 197 pk zonder srad
van cr250 naar can-am ds250 naar ltz400
ram air wordt lastig op een quad
heb het al geprobeert mijn mijn gsxr 1000
en een busa blok is lastig aan tekomen voor een beetje een normaal bedrag
maar het idee is gaaf
heb het al geprobeert mijn mijn gsxr 1000
en een busa blok is lastig aan tekomen voor een beetje een normaal bedrag
maar het idee is gaaf
warrior gsxr 1000
-
- Easy Quadrider
ik denk ook dat het frame flink wat versterkt moet worden vor al die pk en nm
155 nm trekt zo de achterbug in een hoekje denk ik zo
155 nm trekt zo de achterbug in een hoekje denk ik zo
van cr250 naar can-am ds250 naar ltz400
dat valt allemaal wel mee
het komt er allemaal veel vloeiender in als bij een 1 cilinder
maar je moet wel even gaan zagen en lassen
maar daar ben ik niet bang voor
het komt er allemaal veel vloeiender in als bij een 1 cilinder
maar je moet wel even gaan zagen en lassen
maar daar ben ik niet bang voor
warrior gsxr 1000