hallo..
ik ben aan het twijfelen tusse 2 voledige uitlaten voor men ltz 400 men keuze ga tussen een FP of een doma welke geeft het meeste vermogen?
welke uitlaat op men LTZ400??
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: welke uitlaat op men LTZ400??
dan zou ik voor de doma gaan deze geeft een zwaarder geluid en klinkt mooier naar mijn oren
maar enkel een uitlaat gaat u niet veel meer power geven maar in combinatie met een k&n filter en een jet kit ga je het toch voelen
maar enkel een uitlaat gaat u niet veel meer power geven maar in combinatie met een k&n filter en een jet kit ga je het toch voelen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
dat jet kit hebben ze mij ng aangerade gehad dus dat komt er sowiso bij op alvast bedankt voor de goede raad
Zou ook voor de Doma gaan....waarom...zal je een tip geven
Neem eens contact op met JumpingJet in Maaseik...die hebben een 2dehands, nog nette complete Doma voor je LTZ liggen voor een hele mooie prijs
Suc6 ermee!
Neem eens contact op met JumpingJet in Maaseik...die hebben een 2dehands, nog nette complete Doma voor je LTZ liggen voor een hele mooie prijs
Suc6 ermee!
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
heb ook een doma zitten ben er vrij content van,op mijn vorige had ik een leo x3 zitten zijn ook wel goed.
maar zou ook voor de doma gaan, alleen al voor de sound
maar zou ook voor de doma gaan, alleen al voor de sound