Suzuki LTZ
Suzuki LTZ
Ik heb mijn quad nu ongeveer twee jaar. In deze twee jaar heb ik al het een en het ander er op aangepast.
Zo was ie twee jaar terug toen ie van de dealer af kwam:
Nu staat ie er zo bij:
Nog met origineel stuur
Carburateur moet nog vervagen worden vandaar dat ie kaal is.
Nog met origineel swingarm skidplate
Let niet op de kwaliteit deze heb ik met mijn telefoon gemaakt in het donker, zal zo spoedig mogelijk ander foto's posten.
Wil in dit topic stap voor stap laten zien wat ik er op heb gezet en wat mijn bevindingen zijn, aan gezien de ophanging aanzienlijk is veranderd.
Zo was ie twee jaar terug toen ie van de dealer af kwam:
Nu staat ie er zo bij:
Nog met origineel stuur
Carburateur moet nog vervagen worden vandaar dat ie kaal is.
Nog met origineel swingarm skidplate
Let niet op de kwaliteit deze heb ik met mijn telefoon gemaakt in het donker, zal zo spoedig mogelijk ander foto's posten.
Wil in dit topic stap voor stap laten zien wat ik er op heb gezet en wat mijn bevindingen zijn, aan gezien de ophanging aanzienlijk is veranderd.
Re: Suzuki LTZ
mooie quad ...
grtjzz
grtjzz
Laatst gewijzigd door maxxer op di 16 nov, 2010 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
<<<MAXXER_300>>>
-
- Quad Master
Mooie modificaties
Is dat een lonestar achterbrug?
En dat merk van die achterveer zegt me ook niets
Is dat een lonestar achterbrug?
En dat merk van die achterveer zegt me ook niets
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
De achter brug is inderdaad een lonestar achterbrug,met een msd linkage voor een beteren vering.
De achter veer is ook reiger maar is door moton een keer gereviseerd.
Zo was ie orgieneel heb niet alles nieuw gekocht, dat spul is gewoon voor de hobby niet te betalen.
Mijn A-armen zijn van houser heb ze geheel zwart gespoten omdat door steen slag wat roestpuntjes waren ontstaan. Zonden van de tekst maar beter als roest.
De achter veer is ook reiger maar is door moton een keer gereviseerd.
Zo was ie orgieneel heb niet alles nieuw gekocht, dat spul is gewoon voor de hobby niet te betalen.
Mijn A-armen zijn van houser heb ze geheel zwart gespoten omdat door steen slag wat roestpuntjes waren ontstaan. Zonden van de tekst maar beter als roest.
een stickertje laten maken é dan heb je die tekst terug
wel schoon materiaal
wel schoon materiaal
-
- Quad Master
Ik heb een dikke laag tape rond mijn a-armn gedaan om de verf en sticker te beschemen
Ben je beetje tevreden van die achterbrug? Zou miss ook nog zo een kopen ...
Ben je beetje tevreden van die achterbrug? Zou miss ook nog zo een kopen ...
Amen
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten of de achter brug veel verschil maakt, het is vooral de vering in combinatie met de linkage die goed zijn werk doet.
Maar de ketting spanner werkt ideaal. Had mijn broertje ook op de raptor volgens mij heeft die het standaard. Waar je wel op moet letten is dat er een ketting geleider op gezet moet worden. Zal eens kijken of ik daar een foto van kan maken.
Maar wil binnenkort even een mooi verhaal typen wat mijn bevindingen zijn als je andere A-armen en zo er op zet. Dit kon ik niet echt terug vinden op het forum. Heb het een beetje op de gok gedaan maar ik moet zeggen WAT EEN VERSCHIL
Maar de ketting spanner werkt ideaal. Had mijn broertje ook op de raptor volgens mij heeft die het standaard. Waar je wel op moet letten is dat er een ketting geleider op gezet moet worden. Zal eens kijken of ik daar een foto van kan maken.
Maar wil binnenkort even een mooi verhaal typen wat mijn bevindingen zijn als je andere A-armen en zo er op zet. Dit kon ik niet echt terug vinden op het forum. Heb het een beetje op de gok gedaan maar ik moet zeggen WAT EEN VERSCHIL
-
- Quad Master
eindelijk weer is een echte cross-quad
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
www.donutracing.nl
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
www.donutracing.nl
-
- Quad Master
Bij mij staat er dat ik ofwel zo een geleider moet kiezen ofwel van die beugels waar ik mijn skidplate kan op zetten en ik vind die skidplate toch wel belangrijker dan die geleider.. heb er nu ook geen en werkt ook goed, nog nooit afgesprongen!PI3R schreef:Ik zou het eerlijk gezegd niet weten of de achter brug veel verschil maakt, het is vooral de vering in combinatie met de linkage die goed zijn werk doet.
Amen
Ik zal er wel eens een foto van maken. Maar bij mijn oude achterbrug liep de ketting ook over de skidplate maar omdat de vorm van de achter brug totaal anders is raakt ie in ieder geval niet meer de originele skidplate (moet nog een keer een aluminium halen). Er zit wel een stukje kettinggeleider maar dit is alleen bij het scharnierpunt, en niet voldoende om de ketting er op te houden. Maar het kan zijn dat het bij een ander model anders is. Ik waag het er in ieder geval niet op.
mooie machiene
hij is wel een stuk breder met die andere a armen
en achter brug
hij is wel een stuk breder met die andere a armen
en achter brug
Ziet er strak uit met die andere armen op de LTZ, lekker breed!
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM