babeltuning schreef:beste klaas zeer goed bezig........... respect man
wat ik me afvraag.... waarmee jij je pijpen buigt??? heb je er een afbeelding van..... ben zeer benieuwd....
he babbel
hier is een voor beeld van ongeveer wat voor machiene .is niet idiaal maar met wat beleid gaat het wel
Laatst gewijzigd door klaas136 op za 20 nov, 2010 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
werkt ook perfect . als het kan zou het mooi zijn als je er een hydro cylinder er in bouwd met een unit dan kun je in rustig in een beweging door buigen maar met de hand kan ook heelgoed duurt iets langer maar hoeft niet minder goed te gaan .
hey gewoon een ingeving he, maar als je nu een een stabi-stang wil hebben zoals je aangegeven hebt in het topic van mobidirk,
zou het dan niet mooi zijn om je voorophanging aan elkaar te linken en deze op de link met 1 korte zware schokbreker af te veren?
dit systeem zou in principe een stuk beter moeten werken als een stabistang omdat je nu niet 2 zware schokbrekers onder controle hoef te houden en zal de rol zowat 0 zijn.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
dat is mischien ook mogelijk alleen kan ik er nog niet achterkomen hoe het systeem precies werkt , ik heb wel een idee maar weet niet of dat goed is en een stabi-stang weet ik voor 90% zeker dat het werkt en anders is het een paar bouten los en het is er af .maar als je toevallig een link weet naar een side waar dat systeem goed bescheven wordt is het mischien om te over wegen .