Heb op de Raptor die PD ORH gold 520 X-ring gehangen een tijdje terug. Besteld bij Michael.
Bevalt erg goed,ziet er top uit en rekt zo goed als niet(alleen de eerste keer rijden een btje)
...En het beste, hij kost de helft als een vergelijkbaar DID exemplaar.
Suc6 weer man! l8rrrrrrrr
no worries
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned! 2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011 2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
Best Zack...staat onder kleed met berg TRX parts er op
Maarruh...maakt niet uit,volgens mij is iedereen aan het hobbyen geslagen...tis toch weer om te rijden.
Net 20CM sneeuw van de parkeerplaats geschoven
l8r
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned! 2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011 2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
Zeker mooi...maarruh... we pownen die gasten met de W-lies ritten!
In aantallen en in tuning-projecten
no worries
ik geloof dat iedereen elkaar een beetje wilt voortreffen voor de w-lies toer
dat belooft nog wat, dat word je ogen uitkijken van wat iedereen heeft gecreëerd
@ zack
krijgen we nou nog eens een Sneakpeak van je ???
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Ben al 2 weken niet in de garage geweest , me brommer heb ik al in de prak gereden door het sneeuw wil niet meer schade maken aan mezelf ofzo dus ik w8 eerst tot het sneeuw weg is.
Krijgen wij niet een sneakpeak van jouw
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen