Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Er zal geen catch achter zitten, omdat IK degene was die de ruil evt opperde. De foto's zijn recent, ik heb die gisteren zelf gemaakt met mijn foon...
Wat betreft de kappen, hij had ook nog een compleet originele blauwe Banshee staan, daar kon eventueel de complete kappenset van overgezet worden.
Ik weet dat een beetje Banshee met kenteken zo rond de 5000 kost, want check toch wel wekelijks marktplaats of er weer nieuwe bij staan. Maargoed, dan zijn ze ook meestal wel standaard. Als je dan kijkt wat deze aan opties erop heeft zitten!
Maarja....ik weet het niet...denk dat een Banshee ook een stuk duurder rijden is, al helemaal als ik motorische problemen krijg zal het denk ik een heel stuk moeilijker zijn om hem snel weer aan de praat te krijgen.
Wat betreft de kappen, hij had ook nog een compleet originele blauwe Banshee staan, daar kon eventueel de complete kappenset van overgezet worden.
Ik weet dat een beetje Banshee met kenteken zo rond de 5000 kost, want check toch wel wekelijks marktplaats of er weer nieuwe bij staan. Maargoed, dan zijn ze ook meestal wel standaard. Als je dan kijkt wat deze aan opties erop heeft zitten!
Maarja....ik weet het niet...denk dat een Banshee ook een stuk duurder rijden is, al helemaal als ik motorische problemen krijg zal het denk ik een heel stuk moeilijker zijn om hem snel weer aan de praat te krijgen.
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
PS, de Banshee zal uitsluitend voor straatgebruik zijn.
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Kwa verbruik zal het niet zoveel scheelen en als je de meng verhouding
Goed doe dan zal het met de slijtage ook mee vallen en je geeft zelf
Al het antwoord dat je er graag 1wil
Goed doe dan zal het met de slijtage ook mee vallen en je geeft zelf
Al het antwoord dat je er graag 1wil
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3495
- Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
- Locatie: ridderkerk
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
micky010 schreef:Kwa verbruik zal het niet zoveel scheelen en als je de meng verhouding
Goed doe dan zal het met de slijtage ook mee vallen en je geeft zelf
Al het antwoord dat je er graag 1wil
hey dit klopt niet zo'n banshee met een ct kit die zuipt als een gek je tank is zo leeg ook de slijtage is veel hoger
een ct kit is een van de beste en duurste kits die er zijn loopt als een kogel maar alles slijt veel harder
als je toertochten enzo wil gaan rijden zou ik niet voor de banshee gaan rij je korte ritten en wil je de snelste zijn
dan moet je die banschee nemen
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
ok foutje dacht dat het verbruik wel mee vielbonzaiking schreef:micky010 schreef:Kwa verbruik zal het niet zoveel scheelen en als je de meng verhouding
Goed doe dan zal het met de slijtage ook mee vallen en je geeft zelf
Al het antwoord dat je er graag 1wil
hey dit klopt niet zo'n banshee met een ct kit die zuipt als een gek je tank is zo leeg ook de slijtage is veel hoger
een ct kit is een van de beste en duurste kits die er zijn loopt als een kogel maar alles slijt veel harder
als je toertochten enzo wil gaan rijden zou ik niet voor de banshee gaan rij je korte ritten en wil je de snelste zijn
dan moet je die banschee nemen
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
ja die verzent kosten weet ik uit de usa maar als je zoekt kan je ze ook uit engeland haalenJazzy schreef:Vergis je niet, die kost je een flinke duit. Komt ook doordat bijna alles uit Amerika moet komen en verzenden van zo'n groot pakket bijna even duur is als de kappen zelf.micky010 schreef:Beetje een mooie kappen zet is niet zo duur op ebay
Het kan wel goedkoop, maar dan moet je geen perfectionist zijn. Ufo Plastics heeft de voor en achterkap, dat kost je ongeveer 280 euro samen. Kleuren zijn alleen zwart, wit en blauw. Dan kun je de tank- en radiateurkappen van Maier kopen en ben je pakweg 450 euro kwijt.
Zelf heb ik gekozen voor de racecut kappen van Maier maar die moet je net mooi vinden, je krijgt dan meer een Raptorlook. Ik vind het gaaf, maar smaken verschillen.
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
hoezo? er zijn zat banshees die moeiteloos toertochten uitrijden.bonzaiking schreef:micky010 schreef:Kwa verbruik zal het niet zoveel scheelen en als je de meng verhouding
Goed doe dan zal het met de slijtage ook mee vallen en je geeft zelf
Al het antwoord dat je er graag 1wil
hey dit klopt niet zo'n banshee met een ct kit die zuipt als een gek je tank is zo leeg ook de slijtage is veel hoger
een ct kit is een van de beste en duurste kits die er zijn loopt als een kogel maar alles slijt veel harder
als je toertochten enzo wil gaan rijden zou ik niet voor de banshee gaan rij je korte ritten en wil je de snelste zijn
dan moet je die banschee nemen
ik denk dat het allemaal wel meevalt, ok het zal harder slijten maar hebt dan ook heel wat extra vermogen in je handen.
vergeleken met een banshee is een ltz toch maar een mak lammetje.
ik denk dat je gewoon een proefrit moet maken en voor jezelf beslissen wat voor jou het beste is.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
met een goed onderhouden banshee en goede mengverhouding doe je meer dan 100 uren per top-end als je wil.
Een banshee blok met de juiste tandwiel verhouding kan je perfect mee toeren (blok stamt nog af van baanmotoren).
Een banshee blok met de juiste tandwiel verhouding kan je perfect mee toeren (blok stamt nog af van baanmotoren).
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Luister naar je hart ?
Gij bent eenmaal de persoon die er op rijdt.
Gij bent eenmaal de persoon die er op rijdt.
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Jup de rd350 als ik me niet vergis.JohnBeton schreef:met een goed onderhouden banshee en goede mengverhouding doe je meer dan 100 uren per top-end als je wil.
Een banshee blok met de juiste tandwiel verhouding kan je perfect mee toeren (blok stamt nog af van baanmotoren).
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Ik zie dat opeens meer mensen gezegt hebben het niet te doen.
Zijn die jaloers of?
Vertel eens uw echte reden waarom niet ( 2 ofzo heb ik er pas gelezen )
Iig ik wist wel wat ik zou doen
Zijn die jaloers of?
Vertel eens uw echte reden waarom niet ( 2 ofzo heb ik er pas gelezen )
Iig ik wist wel wat ik zou doen
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Wijze woorden! Zelf zou ik het direct doen, maar dat is omdat ik zelf sinds een tijdje cross met een Banshee en helemaal gek ben van die fraaie tweetakt loop. Moest hem net even verzetten onder de carport en kon het niet laten om dat met lopende motor te doen, heerlijk hoe rustig die tweecylinder pruttelt terwijl je weet dat hij gaat als de brandweer als je het gas open trekt.Zakie schreef:Luister naar je hart ?
Gij bent eenmaal de persoon die er op rijdt.
Persoonlijk zou ik de nadelen van het hoge verbruik, dus vaak onhandig tanken met zo'n busje mengsmering op zak, en het feit dat hij wat gevoeliger is voor onderhoud gewoon voor lief nemen. Maar dat moet je inderdaad zelf beslissen, jij rijdt er mee straks. En vergeet niet wat ze zeggen he, van ruilen komt huilen.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Het beste kun je gewoon een proefrit maken, dan merk je ook dat het comfort van de banshee minder is dan van je ltz. Voor de rest is het een geweldige quad!
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
Ik merk dat mijn poll het voor mij niet makkelijker maakt om een keuze te maken Denk dat ik idd komende week een proefrit moet gaan maken.
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: Mijn LTZ400 ruilen tegen een Banshee CT Tuning???
ik ben ene van de niet ruilers omdat een banshee meer onderhoud nodig heeft, meer drinkt, onhandig voor te tanken persoonlijk zou ik nooit in de tank zelf mengen neem nog liever een kruik mee gemengt; dan dat ik in mijn tank zou mengen mijn principe
zelf zou ik voor geen geld 1 van mijn quads willen ruilen spaar nog liever voor een 3de quad zit een emotionele waarde voor mij aan mijn garages steken niet voor niks vol
zelf zou ik voor geen geld 1 van mijn quads willen ruilen spaar nog liever voor een 3de quad zit een emotionele waarde voor mij aan mijn garages steken niet voor niks vol
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !