tjobbie schreef:hihi, puur voor de fun, ik woon nog geeneens in belgique he'! alle' zeg das zeker en vast he'
ik mocht 1 blad volschrijven met hoe,wat, waar enz enz. zal een idd. lastige worden hihi. maar komt vast goed
ben nog niet tevreden over een paar details maar kan nou eenmaal niet alles hebben. er is altijd wel wat te doen he.
misschien nog andere mensen die zich op geven jullie misschien of mike, zak,monidirk, nijcluc, flipmode? etc etc. lachejoh !
als ie klaar is en mooi genoeg is wil ik me wel opgeven.
het word alleen niet makelijk voor me om een blad vol te schrijven, ik niet z'n schrijver ben
en tjobbie
mss een idee voor de foto's, je woond toch in de buurt van moerdijk (het ramp gebied)
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
tjobbie schreef:i know maar ik heb al wel veel zwart. ik wil wel wat bling effecten overhouden.
ik wil graag een zwart gecoate afdekplaten in de velgen met een verassing in het midden
die afdekplaten voor de voorwielen kunnen alleen met spoorverbreders
anders steekt je as uit
ik heb het er van af gehaald omdat ik het niet lekker vond rijden met spoorverbreders
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
tjobbie schreef:i know maar ik heb al wel veel zwart. ik wil wel wat bling effecten overhouden.
ik wil graag een zwart gecoate afdekplaten in de velgen met een verassing in het midden
die afdekplaten voor de voorwielen kunnen alleen met spoorverbreders.
anders steekt je as uit.
ik heb het er van af gehaald omdat ik het niet lekker vond rijden met spoorverbreders.
klopt daarom moet ik ook langs een draaier om er iets voor te verzinnen.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Yes Top veren..... Ik heb geen tijd om me quad te pimpen, maar ben nu spullen aan het verzamelen om straks na het ski en snowboard seizoen de quad klaar temaken
Ik heb nu een mooie set veren van jouw
4 mooie velgen waarvan voor scooterbanden
vette nerfbars
acerbis fatbaar stuur
Wil nog ander uitlaatsysteem, andere A-armen en nieuwe stickers...
Gr John
Eerste quad Smc 250cc met kenteken
In het bezit van een Yamaha Banshee met kenteken..
johnski schreef:Yes Top veren..... Ik heb geen tijd om me quad te pimpen, maar ben nu spullen aan het verzamelen om straks na het ski en snowboard seizoen de quad klaar temaken
vette nerfbars
acerbis fatbaar stuur
snel alles in elkaar zette , kan je in de zomer rond blazen
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
perfect. mooi om te horen.
als het goed is komen mijn veertjes morgen ook aan whoehoe!
kan ze er alleen nog niet ondergooien want ben door m,n rug heen gegaan vanmorgen
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
johnski schreef:Yes Top veren..... Ik heb geen tijd om me quad te pimpen, maar ben nu spullen aan het verzamelen om straks na het ski en snowboard seizoen de quad klaar temaken
vette nerfbars
acerbis fatbaar stuur
snel alles in elkaar zette , kan je in de zomer rond blazen
Zou wel willen maar moet nu mijn centjes verdienen...... wij doen ski en snorbaard onderhoud voor 50 winkels door Nederland en Belgie..... Ophalen onderhoud en weer terug binnen 3 dagen..... Zo straks vanaf eind maart heb ik veel tijd.....
Laatst gewijzigd door johnski op wo 12 jan, 2011 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr John
tjobbie schreef:perfect. mooi om te horen.
als het goed is komen mijn veertjes morgen ook aan whoehoe!
kan ze er alleen nog niet ondergooien want ben door m,n rug heen gegaan vanmorgen
Sterkte met je rug........
Gr John