Bij Quadwinkel? Daar hoor ik zelden slechte ervaringen over. Ben zelf erg tevreden, haal er al mijn onderdelen, heb wel eens reparaties uit laten voeren en ook wel eens een quad gekocht. Prima winkel en vriendelijke mensen.
Bedenk me net dat de meeste quadrijders hier in de regio hun quad uit Barneveld hebben, ofwel er geregeld komen voor spullen. Zou haast zeggen dat ik het wel gehoord zou moeten hebben als er problemen waren.
De enige slechte ervaring met Quadwinkel.nl die ik gehoord heb was toevallig (laten we het daar naar op houden) van een concurrent.
ik weet het even niet meer hoor!! eerst hebben jullie het over een blaster kopen bij van de ham en even later hebben julie het over de quadwinkel.nl uit barneveld.
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Er zijn hier veel quadrijders in het dorp en 1 hebben een grizzly of hoe je dat dan ook schrijft en die altijd kapot.
Maar ik heb hem opgebelt maar had alleen een blaster staan die helemaal standaart was en het oude model.
Ik bent toch nog voor die yamaha bij vd ham.
Ik ben nog een begginer van 12 jaar dus ik snap niet alles
MVG Leon
Finaly a Yamaha blaster 200
MY OLD QUADS: china pocket quad RIP china midi quad 110cc RIP E-ton viper 50 (ook bijna RIP ) Apex mxr 90 (sold)
Boncari schreef:Ok succes met je zoektocht!
Gewoon veel zoeken
THANX
Ik heb vandaag me e-ton verkocht en nu heb ik geld om te zoeken.
Ik heb quadcentrum opgebelt en die had alleen een gele staan totaal standaart.
Dus heb ik arjan weer opgebelt en hij had niet goedkoper als 1750.
Weten jullie nog andere zaken waar ze regel matig yamaha blasters binnenkrijgen.
MVG Leon
MY OLD QUADS: china pocket quad RIP china midi quad 110cc RIP E-ton viper 50 (ook bijna RIP ) Apex mxr 90 (sold)
ik zou naar ton maessen gaan das wel een stuk je veder maar heeft bijna altijd wel een paar blasters en ze zijn niet standaart meer hier de stite http://www.tonmaessenquads.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (de site is niet up to date ) gwn ff bellen
sander.w schreef:ik zou naar ton maessen gaan das wel een stuk je veder maar heeft bijna altijd wel een paar blasters en ze zijn niet standaart meer hier de stite http://www.tonmaessenquads.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (de site is niet up to date ) gwn ff bellen
Er helemaal heen zal hem niet worden want ik woon helemaal in heerenveen in friesland.
Ik heb ze ff opgebelt maar die gaan over mijn budget heen.