Bromquad.
-
- Toeschouwer
Bromquad.
Heuj, ik ben thom ben 15 jaar en ga nu hard werken voor een quad(bromquad) ik wil een nieuwe kopen ter waarde van 2000-3000 euro, nu vraag ik me af wat ik nou moet kiezen! ik vind de lage quads wel goed en de grote (xxl) die valt bij mij wel in de smaak, maar kun je die kappen ook van een ander quad merk erop doen
Thx
Thx
Wazzzaaaabii
-
- Toeschouwer
Re: Bromquad.
Bromquad<< dus moet wel onder de 50 cc zitten (49,9) maar nog tips ? want ik vind de streak wel echt vet maar die stickers maar die haal ik er dan toch wel weer af
Wazzzaaaabii
juist, was t ff vergete, stickers kun je er gemakkelijk afhalen en eventueel een stickerset kopen/late make
Yamaha YFZ480Build in progress
1. Koop op marktplaats een 2dehands bromquadPloffie-Thom schreef:Heuj, ik ben thom ben 15 jaar en ga nu hard werken voor een quad(bromquad) ik wil een nieuwe kopen ter waarde van 2000-3000 euro, nu vraag ik me af wat ik nou moet kiezen! ik vind de lage quads wel goed en de grote (xxl) die valt bij mij wel in de smaak, maar kun je die kappen ook van een ander quad merk erop doen
Thx
2. nee kunnen niet zomaar andere kappen op
3. stikkers kunnen eraf. Maar pas op met kleur verschil. En stikkerset is wel ergens te maken.
4. Kijk voor een bromquad met voor dubbele @ armen. ( Tip! )
Daarna kun je nog verlagen of wat dan ook wat je wilt.
-
- Toeschouwer
Thx ik wil als ik 16 ben een adly rs 50 of een acces streak xxl (zoon lange) dan ga ik hem verlagen met andere bandjes erop en dan weer werken voor wat tuning derop te gooien (:quad-racerrr schreef:1. Koop op marktplaats een 2dehands bromquadPloffie-Thom schreef:Heuj, ik ben thom ben 15 jaar en ga nu hard werken voor een quad(bromquad) ik wil een nieuwe kopen ter waarde van 2000-3000 euro, nu vraag ik me af wat ik nou moet kiezen! ik vind de lage quads wel goed en de grote (xxl) die valt bij mij wel in de smaak, maar kun je die kappen ook van een ander quad merk erop doen
Thx
2. nee kunnen niet zomaar andere kappen op
3. stikkers kunnen eraf. Maar pas op met kleur verschil. En stikkerset is wel ergens te maken.
4. Kijk voor een bromquad met voor dubbele @ armen. ( Tip! )
Daarna kun je nog verlagen of wat dan ook wat je wilt.
Wazzzaaaabii
Dan zeg ik koop een Adly rs.
Aan de access xxl valt weinig te verlagen.
Alleen enig nadeel is dat de adly rs op ontsteking begrensd is.
Als je et goed wilt doen dan zou ik daar een ander mina horz blok in gooie
Maarja dan moet je wel weten waar je aan begint
Helemaal gelijk. Adly RS is leuk maar eeh hahahaha begin er niet aanquad-racerrr schreef:Dan zeg ik koop een Adly rs.
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Toeschouwer
daarom wil ik een acces want die kun je opvoeren met gewoon andere uitlaat derop .. ja carb etc, hij moet natuurlijk niet te veel zuipen he en waarom die adly rs dan ?
Wazzzaaaabii