Achteras los krijgen?!
Achteras los krijgen?!
doordat er speling zit op men tandwielhub en deze vervangen moet worden, ben ik genoodzaakt men achteras los te krijgen
nu krijg ik met geen stokken beweging op die joekel van een moer (sleutelmaat 46) die de achteras vasthoud
iemand enige ideën? of zeg me nu niet dat die achterechtse draad is ofzo... (de 2imbusvijsjes die zich in de moer bevinden zijn er uit trouwens... )
even een foto'ke erbij smijten om duidelijk te maken waar dat ik 't over heb
thnx
nu krijg ik met geen stokken beweging op die joekel van een moer (sleutelmaat 46) die de achteras vasthoud
iemand enige ideën? of zeg me nu niet dat die achterechtse draad is ofzo... (de 2imbusvijsjes die zich in de moer bevinden zijn er uit trouwens... )
even een foto'ke erbij smijten om duidelijk te maken waar dat ik 't over heb
thnx
Pure adrenaline attached with a license plate !
Re: Achteras los krijgen?!
Eens op de sleutel stampen ofzo ?
menne voet doet er nog zeer van...Lazii schreef:Eens op de sleutel stampen ofzo ?
- yamahakoppel
- Quad GOD
hamer of een buis op de sleutel zetten
ps hoe hou je uw brug en remklauw zo proper
ps hoe hou je uw brug en remklauw zo proper
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quad Master
zo en zo tegen de klok los draaien
de moer heet stoken en met een grote zweedse tang ook wel genoemd een moordenaar
de moer heet stoken en met een grote zweedse tang ook wel genoemd een moordenaar
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Al deze methodes zelf ook al geprobeerd en zelfs dan nog niet los te krijgen bij mijn ltz.
Van miserie overgeslepen en nieuwe moer gezet.
Oppassen dat ge niet in u draad slijpt!!! Op 2 plaatsen in moer een goeje inkeping slijpen (tot paar mm bove de schroefdraad) en dan open kloppen met beitel
Van miserie overgeslepen en nieuwe moer gezet.
Oppassen dat ge niet in u draad slijpt!!! Op 2 plaatsen in moer een goeje inkeping slijpen (tot paar mm bove de schroefdraad) en dan open kloppen met beitel
Er zit waarschijnlijk loctite tussen, dus goed warm stoken en een paar goede tikken met de hamer erop.
Dan met een grote waterpomptang hem losmaken, desnoods pak je 2 buizen over de handvaten zodat je een grotere hefboom hebt.
Dan met een grote waterpomptang hem losmaken, desnoods pak je 2 buizen over de handvaten zodat je een grotere hefboom hebt.
thnx iedereen voor de reposts, heb 'm net losgekregen met bruut geweld (met de voorhamer)
zat inderdaad loctide tussen, pfff wat een hel, 't strooitzout van deze winter zal er mischien ook wel wat mee te maken hebben
zat inderdaad loctide tussen, pfff wat een hel, 't strooitzout van deze winter zal er mischien ook wel wat mee te maken hebben
is maar een foto van internet hoor is niet mijn achterbrugyamahakoppel schreef: ps hoe hou je uw brug en remklauw zo proper