ff voorstellen n.a.v. meelezen op het forum(nu met foto's)
-
dinli450dmx
- Toeschouwer

- Contacteer:
ff voorstellen n.a.v. meelezen op het forum(nu met foto's)
hallo mede quad rijders.
ik tim 31 vanuit zaandam docent motorvoertuigentechiek heb verleden maand een dinli 450 dmx aangeschaft en ben daar zeer blij mee.
hij liep eerst 115 maar door een andere vertanding te monteren zit ik nu op de 128 beide gps standen.
ik lees al ongeveer een half jaar mee om me meer te verdiepen in de wereld van quads.
mede door jullie forum heb ik besloten om toch een quad te kopen i.p.v een crossmotor.
verder hoop ik dat ik jullie hulp niet al te vaak nodig heb maar als het zo is zal ik niet aarzelen om jullie expertise aan te spreken.
alvast bedankt
ik tim 31 vanuit zaandam docent motorvoertuigentechiek heb verleden maand een dinli 450 dmx aangeschaft en ben daar zeer blij mee.
hij liep eerst 115 maar door een andere vertanding te monteren zit ik nu op de 128 beide gps standen.
ik lees al ongeveer een half jaar mee om me meer te verdiepen in de wereld van quads.
mede door jullie forum heb ik besloten om toch een quad te kopen i.p.v een crossmotor.
verder hoop ik dat ik jullie hulp niet al te vaak nodig heb maar als het zo is zal ik niet aarzelen om jullie expertise aan te spreken.
alvast bedankt
Laatst gewijzigd door dinli450dmx op do 17 mar, 2011 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ff voorstellen n.a.v. meelezen op het forum
Welkom, ik hoop dat je er nog veel plezier mee beleeft.
Foto's?
Foto's?
Welkom als member!
Post maar snel foto's dan
Post maar snel foto's dan
Welkom op het forum!
Wat geweldig dat wij ervoor gezorgd hebben dat je enthousiast bent geworden voor een quad!
En echt technische mensen met verstand van zaken kunnen we hier goed gebruiken, zeker in de werkplaats

Wat geweldig dat wij ervoor gezorgd hebben dat je enthousiast bent geworden voor een quad!
En echt technische mensen met verstand van zaken kunnen we hier goed gebruiken, zeker in de werkplaats
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Welkome into the quad wereld, er is geeb afkick kliniek aanwezig voor dit hobby he 
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
dinli450dmx
- Toeschouwer

- Contacteer:
hoi allen.
foto's laten even op zich wachten ben beter met motoren dan met een camera...
gisteren twee achterbanden verwisseld ff met de hand had het geduld niet om tot maandag te wachten totdat ik een bandendemonteermachine voor handen had.
twee nieuwe stuurstangen compleet met kogels ivm speling(dat weer door een domme open kogelverbinding vanaf fabriek)
heb nu dus gesloten kogels zoals de raptor ook heeft.
technische kennis mhwa valt wel mee heb afgelopen zomer de motor van mijn thunderbird uit 68 gereviseerd
een 429cui oftewel 7 liter v8. nieuwe nokkenas nieuwe zuigers krukas oliepomp en ga zo maar door.
ook dat is een hobby van me echter daar kon je niet mee naar het crossterrein om eens flink te baggeren...
dus afkicken neuh......
cheers
foto's laten even op zich wachten ben beter met motoren dan met een camera...
gisteren twee achterbanden verwisseld ff met de hand had het geduld niet om tot maandag te wachten totdat ik een bandendemonteermachine voor handen had.
twee nieuwe stuurstangen compleet met kogels ivm speling(dat weer door een domme open kogelverbinding vanaf fabriek)
heb nu dus gesloten kogels zoals de raptor ook heeft.
technische kennis mhwa valt wel mee heb afgelopen zomer de motor van mijn thunderbird uit 68 gereviseerd
een 429cui oftewel 7 liter v8. nieuwe nokkenas nieuwe zuigers krukas oliepomp en ga zo maar door.
ook dat is een hobby van me echter daar kon je niet mee naar het crossterrein om eens flink te baggeren...
dus afkicken neuh......
cheers
Foto's van die thunderbird mogen er ook wel bij 
-
dinli450dmx
- Toeschouwer

- Contacteer:
de foto's van mijn dinli:

en wat van de motor van mijn tbird uit 68

en wat van de motor van mijn tbird uit 68
Re: ff voorstellen n.a.v. meelezen op het forum(nu met foto's)
zaaalige blok! 
Yamaha YFZ480Build in progress