Mijn zadel vandaag gaan halen dus zal ik maar eventjes een paar foto's plaatsen
Heb ook andere kappen (zwarte) geplaatst en frameguards maar ben nog aan het wachten tot mijn veerhoezen binnen zijn, normaal max 2 weken nog. Meer foto's volgen dus als ik de veerhoezen uiteindelijk heb.
Laatst gewijzigd door zati op do 24 mar, 2011 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
ja geert ziet er niet slecht uit zal hem zondag in real life zien normaal heb ik zondag mijn onderdelen gepolijst zodat uw frame guards mee kunnen voor te vercromen volgende week
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
hij heeft enkel de spatborden vernieuwd, neus en kont is nog van originele set
@ zati rechter voorspatbord valt wel op moet mij echt eens op mijn zwarte kappen verdiepen zodat ik de echte glans bij zwart er terug in krijg, zwart zie je ook alles op
Groetjes Kris
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
yamahakoppel schreef:hij heeft enkel de spatborden vernieuwd, neus en kont is nog van originele set
@ zati rechter voorspatbord valt wel op moet mij echt eens op mijn zwarte kappen verdiepen zodat ik de echte glans bij zwart er terug in krijg, zwart zie je ook alles op
Mellos700R schreef:Heb je de andere kappenset nog over ?
Zoja verkoop je ze eventueel ?
Grtz Mellos700R
De originele kappen doe ik niet weg.
hij heeft enkel de spatborden vernieuwd, neus en kont is nog van originele set
Eigenlijk, dat stukje heeft redelijk goede glans terug maar op de foto lijkt het wat mottig omdat alles vol met zand (of eerdere heel fijn stof) hing en het zonlicht juist daar wat weerkaatste, had de grootste stukken en velgen afgeveegd maar was dat vergeten. Foto's zijn ook met onderbelichting genomen zodat alles wat donkerder werd, maar ja ... dat stukje is dan ook wat grijzer uitgevallen door de weerkaatsing.
ziet er goed uit geert
is je toch gelukt zal het in de week is inspecteren
Groetjes Kris