734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update p152]

Bericht door tjobbie »

Daniello schreef:Je hebt bij dat potje, de originele aflaatschroef vervangen door een plug he...En dan van daar de invoer en via de bovenzijde de overloop...Klopt dat?
klopt helemaal :)
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Daniello
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 519
Lid geworden op: za 04 sep, 2010 21:00
Locatie: Sittard

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update p152]

Bericht door Daniello »

Ok, ik heb ook zon overloopje onder mijn zadel zitten. Maar een mooi chromen potje aan de zijkant van mijn frame misstaat zeker niet...weer wat te hobbien :D
Grtz Daan

Banshee CT-Racing SM
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update p152]

Bericht door tjobbie »

hihi, veel succes :bier:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
zati
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 127
Lid geworden op: zo 04 jul, 2010 15:47
Locatie: Limburg (BE)

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update p152]

Bericht door zati »

tjobbie schreef:
blackbusa schreef:aaaahhhaaa interessant....
ik heb de pc5 al gemonteerd, maar moet de autotune nog halen en plaatsen

enne nu de grote vraagµ

waar ga je de sensor plaatsen????
ik zat te denken achteraan in de buis aan mijn rechter demper
maar ben benieuwd waar :buig: :buig: tjobbie :buig: :buig: dat gaat doen...
zal eerst nog is op zoek gaan naar een rvs m18x1,5 lasmof omdat de meegeleverde mof gewoon staal is.
maar ik zal m hoogstwaarschijnlijk net naar de rechterbocht bovenop plaatsen.
zit even te kijken hoe het zit met vocht want daar kunnen o2 sensors schijnbaar zeer slecht tegen.
Op quadfun staat er eentje maar weet niet als het inox is.
http://www.quadfun.be/newshop/catalog/p ... s_id=11997 wel duur voor in feite een dom moer te zijn
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update p152]

Bericht door tjobbie »

tnx zati, dit zou een goeie mof zijn maar ga eerst proberen om de sensor direct in de kop te plaatsen. :wink:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Lazii
Quadrider
Quadrider
Berichten: 487
Lid geworden op: di 27 apr, 2010 21:51
Locatie: BE

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update p152]

Bericht door Lazii »

Weeral een mooie update die autotune. Ben benieuwd of het echt zoveel beter is als eenmalig op de bank afstellen. Ik had het zelf niet bijbesteld omdat die mof nogal hard in het zicht zou staan. Wil jouw uiteindelijk resultaat wel eens zien :)
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update p152]

Bericht door tjobbie »

Lazii schreef:Weeral een mooie update die autotune. Ben benieuwd of het echt zoveel beter is als eenmalig op de bank afstellen. Ik had het zelf niet bijbesteld omdat die mof nogal hard in het zicht zou staan. Wil jouw uiteindelijk resultaat wel eens zien :)
het is echt niet beter als op de bank hoor, maar omdat ik veel aanpassingen heb/maak kost het me gewoonweg teveel om iedere keer maar weer op de bank te moeten.+ ikzelf ben nogal een zeikerd en vond m,n a/f ratio niet ideaal.(kon beter)
het is ook niet zo dat de autotune continu je mengsel bij blijft stellen, teminste dat doet ie wel maar je zal naderhand toch via de pc de waardes handmatig moeten accepteren alvorens ze daadwerkelijk over of weggeschreven worden naar een bestaande/nieuwe map.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
blackbusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 225
Lid geworden op: wo 05 jan, 2011 14:27

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update p152]

Bericht door blackbusa »

in de kop plaatsen????

ben nu echt niet mee hoor, ben ongeduldig gaat wachten met wat voor iets je voor de dag gaat komen
groeten
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update p152]

Bericht door tjobbie »

Ik begrijp je maar heb het toch gedaan :D je weet he' ben gelukkig niet zo bang voor failure.
Anyway, hele dagen thuis niks doen dan herstellen is echt niks voor mij en het was lekker weer dus ben stout geweest en toch stiekem even de garage ingedoken om de o2 wideband sensor in de kop te plaatsen.
heb het echt heel rustig aan gedaan omdat ik geen zin had in gesprongen hechtingen en ingewanden :p
op m,n werk doe ik vaak klouter en kruipwerk waarbij ik vaak op m,n buik moet en dat gaat echt gewoon niet dus dit viel gelukkig nog mee.merk wel dat ik toch nog wat op moet passen wat het is nu allemaal een beetje geeirriteerd. :chagarijn:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

al met al toch een succesvolle dag.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3495
Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
Locatie: ridderkerk

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update p152]

Bericht door bonzaiking »

lekker bezig geweest :applaus: :applaus: :applaus:
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update p153]

Bericht door yamahakoppel »

juist origineel :wink: die plek was voorzien om de sensor te plaatsen waarom zou yamaha anders daar een plat vlakje zetten :p
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
blackbusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 225
Lid geworden op: wo 05 jan, 2011 14:27

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update p153]

Bericht door blackbusa »

is dat voorzien of zo??
hoe je dat voor elkaar gekregen
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update p153]

Bericht door tjobbie »

dank u, tis nog maar afwachten of het ook echt goed werkt, maar op het eerste gezicht ziet het er goed uit.
met een beetje mazzel morgen rustig verder bouwen, ben namelijk met 10 dingen tegelijk begonnen en dat is niet echt slim.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update p153]

Bericht door tjobbie »

blackbusa schreef:is dat voorzien of zo??
hoe je dat voor elkaar gekregen
gewoon, voorzichtig boren met een haakse boor, en zorgen dat je perfect recht zit(wat nog niet meevalt om in het frame te doen)
de tussengang van uitlaatpoort 1 naar 2 zit eral in dus je hoeft deze alleen aan te boren in het midden, het gat opruimen en dan een m18x1,5 tap erdoorheen jagen.

heb het ideetje opgepikt van een Mastertuner in the states, maar zelfs dit is een vrij nieuwe manier en weinig mensen hebben dit nog gedaan.

ik heb nog een complete cilinderkop van een 700 liggen waarbij het ook gebeurdt is. Als iemand interresse heeft?
Laatst gewijzigd door tjobbie op wo 13 apr, 2011 19:03, 2 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3495
Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
Locatie: ridderkerk

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update p153]

Bericht door bonzaiking »

tjobbie schreef:
gewoon, voorzichtig boren met een haakse boor, en zorgen dat je perfect recht zit(wat nog niet meevalt om in het frame te doen)
de tussengang van uitlaatpoort 1 naar 2 zit eral in dus je hoeft deze alleen aan te boren in het midden, het gat opruimen en dan een m18x1,5 tap erdoorheen jagen.

heb het ideetje opgepikt van een Mastertuner in the states, maar zelfs dit is een vrij nieuwe manier en weinig mensen hebben dit nog gedaan.

dit had ik nooit gedurft :oops:
Plaats reactie