yep,dianabol, sustas, etc. en idd. gyno ja alleen was het bij best echt veel.alfa164 schreef:mm bitchtits dus last van gyno
veel aan de winstrol of dianabol gezeten
know the deal
ken er een paar die daar ook last van hadden
ikzelf heb er gelukkig nooit last van gehad
heb er zeker 6jaar mee gelopen voordat ik de stap heb gezet.
zag er niet alleen niet uit maar was ook zeer gevoelig.
heb zeker 5 jaar natuurlijk getraind maar omdat je natuurlijke lichaam een max heeft, ben je wel verplicht als je verder wilt.
in mijn geval trainde ik zo hard dat ik weer af begon te vallen, daarna was ik nog in elkaar gebeukt door een groepje van 4 hele grote marrocaanse klootzakken omdat ze zonder enige reden recht op m,n vrouwtje en mij afreden met extra gas waardoor ik m,n vrouwtje aan de kant moest gooien en zelf nog net op tijd weg kon duiken waardoor ik vervolgens m,n middelvinger liet zien en de rest kan je wel raden. toen was voor mij de maat vol en heeft de doorslag gegeven.
moet zeggen dat ik totaal geen spijt heb van de dingen die ik heb gedaan maar in mijn geval zaten er jammer genoeg ook de evt. nadelen aan. 1 ding is zeker, de meeste mensen denken dat het even spuiten is en je bent breed, maar zo werkt het totaal niet. juist als je hieraan zou beginnen moet je weten dat je keihard moet trainen min 5x per week, gestoorde eetschema,s aan moet houden etc. etc. en dat elke week maar weer opnieuw.
anyway. ik sluit dit verhaal hierbij af bedankt iedereen voor het luisterend oor. en dat we maar snel weer mogen sleutelen.
grtzz.