Can-Am outlander max 650 xt
Can-Am outlander max 650 xt
Hallo ,ik ben van plan een Can-Am Outlander Max 650 xt aan te schaffen , maar nu heb ik de vraag of je er nog extra optries kan bijnemen zoals bv een gps of handvat verwarming?
mvg Putskie
mvg Putskie
- pro hauler
- Toeschouwer
Re: Can-Am outlander max 650 xt
Hallo,
Ik ben van plan mijne outlander 650 max te verkopen, het is geen XT.
Indien intresse, laat maar iets weten.
Peter.
Ik ben van plan mijne outlander 650 max te verkopen, het is geen XT.
Indien intresse, laat maar iets weten.
Peter.
beste,kan ik wat meer gegevens krijgen ivm uw toestel aub,wat is uw eventuele prijs en van waar bent u
mvg Bart
mvg Bart
- pro hauler
- Toeschouwer
check pb
Gisteren mijn nieuwe Can-Am outlander max XT 800 afgehaald , nu nog wachten op mijn nummerplaten ,en dan word het puur genieten.Nog een vraagje ,volgens de verdeler moet ik na 400km! al een eerste onderhoud hebben , da's toch wel heel snel denk ik .
dat is normaalputskie schreef:volgens de verdeler moet ik na 400km! al een eerste onderhoud hebben , da's toch wel heel snel denk ik .
Dat is inderdaad vrij normaal, ik ben met mijn can am outlander 800 max ook na een dikke 300 km moeten gaan.
Eerste onderhoud is juist olie aflaten en visuele controle.putskie schreef:Gisteren mijn nieuwe Can-Am outlander max XT 800 afgehaald , nu nog wachten op mijn nummerplaten ,en dan word het puur genieten.Nog een vraagje ,volgens de verdeler moet ik na 400km! al een eerste onderhoud hebben , da's toch wel heel snel denk ik .
A motorcycle is God's gift to mankind
Is tijdje geleden dat ik hier was ,maar ben van het dak gevallen heb 3maanden niet kunnen rijden met de quad .
Iedereen bedankt voor de tips ,zal vanaf nu wel een beetje mijn schade proberen in te halen
greetz Putskie
Iedereen bedankt voor de tips ,zal vanaf nu wel een beetje mijn schade proberen in te halen
greetz Putskie