petern schreef:Het probleem is dat veel wandelaars/fietsers klagen bij de politie.
En als er over een bepaalde groep veel klachten komen wil de burger dat er opgetreden zal worden.
De enige manier voor de politie om aan te tonen dat ze de klacht van de wandelaar serieus nemen/ze optreden is een PV te laten zien.
Indien bij ons mannekes van NoordAfrikaanse komaf met hun scootertjes over het speelveldje crossen waar onze kleinen willen spelen zijn we ook niet tevreden als de politie zegt:
we hebben hun een waarschuwing gegeven.
Het liefts zouden we willen dat het ding in de schredder zou belanden.
De Politie is altijd de gebeten hond. (Sorry, het vrouwtje is bij de politie)
Oh ja, we hebben beiden een quad en ik weet van mezelf dat ik op veldwegen waar niemand te bekennen is ik goed de beest kan uithangen.
Zijzelf durft alleen op asfalt mee te rijden bang dat er iemand haar nummer op zal schijven en een klacht over haar zal indienen.
Haar quad is nu 3 jaar oud en word eigenlijk alleen gebruikt bij de paarden, slechts 1000km 0p de teller in 3 jaar.
Triest, die intollerantie maar we zullen er mee moeten leven.
Er zit inderdaad wel waarheid in denk ik.
Maar wij hebben thuis een stuk grond van 6ha wat van ons is. Dit ligt net buiten het centrum en is dus onze privé grond. Die grond wordt eigenlijk weinig of niet gebruikt in bepaalde periodes van het jaar.
Ik mag dadelijk niet meer op de openbare weg grindwegen rijden. Moet ik dan thuis achter een parcour gaan maken en vrienden uitnodigen ? Dat zou dus wel mogen normaal gezien, want ik mag lawaai maken van 7u smorgens tot s'avonds ergens...
Nu zal ik dit niet gaan doen omdat ik dan op de brandstapel wordt gelegd door de buren denk ik
![Glimlach :-)](./images/smilies/icon_blij.gif)
. Maar mijn punt is dus dat ze je op sommige momenten beter kunnen laten doen als het niemand stoort.
Ofwel gaan er binnekort meer en meer quads zonder nummerplaat rond rijden, nja, dan wens ik de politie veel succes met ze te vangen...