Klop we hebben anderhalf uur loppen puzelen ik heb nu twee plaatjes gemaakt waar een buis door heen kan van 25 mm dik wandig en ik houw gewoon de orineelen maaten aan ik denk dat het besten istjobbie schreef:begint al ergens op te lijken
het moeilijkste komt nog want nu moet je nog bepalen waar dat je je ophanging van je veer gaat plaatsen.
ik zou m gewoon op dezelfde afstand van de ori. swingarm houden alleen moet je wel even rekening houden met de hoogte van het oog aangezien de arm een stuk langer is.
Micky,s RAPTOR 660 chop chop
Re: Micky,s RAPTOR 660 chop chop
Laatst gewijzigd door micky010 op ma 09 mei, 2011 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
15 cm mischien ga ik ze in de toekomst in op dracht maaken eerst is kijken hoe dit veder loopt bedenken is geen punt maar uitvoeren is iets heel andersMarcoT schreef:wauw man! Kun je er niet gelijk twee maken?
Hoeveel inch wordt hij langer nu?
Groet Marco
TanksZakie schreef:Het word wat, tis f*** mooi hoor verlengd pas echt super mooi
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Sow 15 cm is niet niks, ga je drag racen?micky010 schreef:15 cm mischien ga ik ze in de toekomst in op dracht maaken eerst is kijken hoe dit veder loopt bedenken is geen punt maar uitvoeren is iets heel andersMarcoT schreef:wauw man! Kun je er niet gelijk twee maken?
Hoeveel inch wordt hij langer nu?
Groet Marco
In opdracht? ik zou ze in serie maken, b.v. stuk of 15 voor een 700 stuk of 15 voor een 660 enz.
Ik zag laatst op internet iemand die a-armen laste in serie, legde de staafjes in een houten malletje en laste ze aan elkaar.
Volgens mij is het echt simpel als je het eerste exemplaar klaar en goed hebt.
Gr. Marco
P.S. Laat je even weten als je de eerste voor een 700 klaar hebt
Als je goed kijkt zie je de mal er onderzitten
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Vroeg me al af waar die plaatjes voor waren!
Wordt zeker zeer vet!
Gr. Marco
ziet er goed uit gozer
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Ik wil niet opdringerig doen maar................ikdoe het toch is je swing arm al klaar? en heb je nog een foto(s) voor ons?
Ben zo benieuwd hoe ie er uit zien nu.
Groet Marco
Ben zo benieuwd hoe ie er uit zien nu.
Groet Marco