734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
Oei das minder, op 't oldschoolsuzuki forum net hetzelfde met de dyna2000, om de zoveel zijn er enkele stuk. Niet te geloven eigenlijk, en die 2000-types die doen enkel de ontsteking verlaten (regelbaar) en dan gaat het nog mis.
Als ik een one-off ontsteking wil die blijft gaan wordt het Kms (http://www.hulsenturbotuning.nl/KMS_Ignition.htm" onclick="window.open(this.href);return false; bijvoorbeeld)
Hopelijk vind je snel een vervanger!
Als ik een one-off ontsteking wil die blijft gaan wordt het Kms (http://www.hulsenturbotuning.nl/KMS_Ignition.htm" onclick="window.open(this.href);return false; bijvoorbeeld)
Hopelijk vind je snel een vervanger!
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
ben bang dat het weer 123 niet opgelost zal worden en kan ook niet even WEER 3/400 euro uit m,n mouwtje schudden voor zo,n simpel apparaatje.
die kms ziet er idd. goed uit maar de dyna FS is 1 van de weinige ontstekingen voor quads waar ze in america veel verstand van hebben, en moet ook eerlijk zeggen dat op die curves die ik op de ontsteking had staat ook geweldig reed.
zelf tunen vind ik geweldig maar aan de ontsteking timing kom ik zelf niet teveel omdat dit linke soep kan zijn als je het verkeerd doet en valt ook moeilijk te controleren of het goed is of niet behalve met de juiste banken/apparatuur, en mensen die er de knowhow van hebben.
die kms ziet er idd. goed uit maar de dyna FS is 1 van de weinige ontstekingen voor quads waar ze in america veel verstand van hebben, en moet ook eerlijk zeggen dat op die curves die ik op de ontsteking had staat ook geweldig reed.
zelf tunen vind ik geweldig maar aan de ontsteking timing kom ik zelf niet teveel omdat dit linke soep kan zijn als je het verkeerd doet en valt ook moeilijk te controleren of het goed is of niet behalve met de juiste banken/apparatuur, en mensen die er de knowhow van hebben.
Laatst gewijzigd door tjobbie op vr 06 mei, 2011 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
Ander moet je eens contact opnemen met Horse Power Ignition http://www.hpi.be/ en zitten in Bree, die maken ook cdi's, fuel controllers en testbanken
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
deze zijn meer gespecialiseerd in scooters en 2t motoren.zati schreef:Ander moet je eens contact opnemen met Horse Power Ignition http://www.hpi.be/ en zitten in Bree, die maken ook cdi's, fuel controllers en testbanken
maar toch bedankt.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
ik zeg : http://www.vdbworks.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
kun je gelijk even over een turbo hebben
kijk maar op zijn site
kun je gelijk even over een turbo hebben
kijk maar op zijn site
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
zo te zien gebruiken ze dezelfde tuning spullen als bij Flipmode (KMS)klaas136 schreef:ik zeg : http://www.vdbworks.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
kun je gelijk even over een turbo hebben
kijk maar op zijn site
ziet er allemaal wel goed uit.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
Goed gezegdklaas136 schreef:ik zeg : http://www.vdbworks.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
kun je gelijk even over een turbo hebben
kijk maar op zijn site
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quad Master
- Berichten: 1832
- Lid geworden op: wo 16 sep, 2009 23:23
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
en tjobbie al succes met je dynatek?
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
nee man heb een nieuwe besteld maar die komt zoizo telaat.
ik probeer tijdelijk de mapping aan te passen van de pc5 zodat ie toch nog een beetje redelijk loopt en toch de rit kan doen maar het verschil merk je goed hoor, hij is lang niet zo agressief meer,loopt een beetje instabiel en de koso teller is ook gelijk weer van slag
bale.
ik probeer tijdelijk de mapping aan te passen van de pc5 zodat ie toch nog een beetje redelijk loopt en toch de rit kan doen maar het verschil merk je goed hoor, hij is lang niet zo agressief meer,loopt een beetje instabiel en de koso teller is ook gelijk weer van slag
bale.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quad Master
- Berichten: 1832
- Lid geworden op: wo 16 sep, 2009 23:23
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
kl@te is dat
had je die vorige nieuw, zit er geen garantie op dan
in iedere geval kan je nog wel rijden
vraagje
ik heb geloof ik een xtje in jou topic een tekeningetje voorbij zien komen van knipperlicht scherma
getekent voor leken zoals ik
heb jij die nog
had je die vorige nieuw, zit er geen garantie op dan
in iedere geval kan je nog wel rijden
vraagje
ik heb geloof ik een xtje in jou topic een tekeningetje voorbij zien komen van knipperlicht scherma
getekent voor leken zoals ik
heb jij die nog
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
deze heb ik niet meer maar het is heel simpel hoor.
ik zal wel ff snel een simpel tekeningetje maken voor je.
ik zal wel ff snel een simpel tekeningetje maken voor je.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quad Master
- Berichten: 1832
- Lid geworden op: wo 16 sep, 2009 23:23
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
ik wacht
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quad Master
- Berichten: 1832
- Lid geworden op: wo 16 sep, 2009 23:23
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
helemaal toppiejoppie
thanks gooz
thanks gooz
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [pcV+Autotune geplaatst P157]
is al goed gooz.
klein updateje, heb net als Flipmode dezelfde teller A/F meter aangeschaft en vandaag geplaatst.
ben net pas klaar dus is telaat om hem te laten lopen(teringherrie ) maar het was weer een kleine uitdaging.
probleem is dat er nu zoveel stroomgebruikers opzitten dat de dynamo het niet meer bij kan benen, dus moest weer iets verzinnen dat het dimlicht echt uitgeschakeld kan worden aangezien dit de grootste verbruiker is.
ooit waarschijnlijk een zwaardere stator maar voor nu weer even genoeg geld uitgegeven.
zal nog wel een klein filmpje maken als ie gecalibreerd is dan kan ik m meteen vergelijken met de A/F meter van autotune.
klein updateje, heb net als Flipmode dezelfde teller A/F meter aangeschaft en vandaag geplaatst.
ben net pas klaar dus is telaat om hem te laten lopen(teringherrie ) maar het was weer een kleine uitdaging.
probleem is dat er nu zoveel stroomgebruikers opzitten dat de dynamo het niet meer bij kan benen, dus moest weer iets verzinnen dat het dimlicht echt uitgeschakeld kan worden aangezien dit de grootste verbruiker is.
ooit waarschijnlijk een zwaardere stator maar voor nu weer even genoeg geld uitgegeven.
zal nog wel een klein filmpje maken als ie gecalibreerd is dan kan ik m meteen vergelijken met de A/F meter van autotune.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves