Hier kan je uw tips plaatsen ivm nieuwe handige smilies. Het zou dan leuk zijn indien de beheerders of andere slimme personen de interessante gezichtjes maken.
Ik mis bv de mogelijkheid om aan te geven dat ik akkoord ben met wat een andere gebruiker al getypt heeft. Zo staat er niet 20X hetzelfde in een topic.
zoals , maar dan met de tekst: I'm with stupid.
den eddy schreef:Ik mis bv de mogelijkheid om aan te geven dat ik akkoord ben met wat een andere gebruiker al getypt heeft. Zo staat er niet 20X hetzelfde in een topic.
ik vind dit niet storend, zelfs leuker én persoonlijker..
Dus we gaan het nog onpersoonlijker maken doordat iedereen in plaats van zoals ik nu doe maar een smily post.
Met andere woorden nee ben het er niet mee eens. Beetje eenzijdig als iedereen maar 1 smily post op een reactie van iemand zonder zijn mening te delen of wat dan ook.
Waarom moet je nog eens hetzelfde typen, als je met één smiley kunt aangeven dat je akkoord bent met geciteerde post.
Ik zie geen verschil in klakkeloos hetzelfde overtypen of dit aangeven met een smiley.
Ik zit ook nog op verschillende motorfora en ondanks ze toch die smiley gebruiken zijn ze veel minder onpersoonlijk.
Als dat een gepast antwoord is op mijn post, dan speelt het voor mij geen rol of je nu smiley post of een onnodige bloemlezing.
Ik heb liever een onpersoonlijke smiley ipv meer dan een maand geen antwoord.
Dus iedereen: post maar met smilies, geen zinloze teksten meer, liever een 'onpersoonlijke smiley.