Jumper2110* new lights!*
- jumper2110
- Quadracer
Re: Mijn LTZ 400 *vraagje ivm nieuwe banden*
Zaterdag ga ik EIN-DE-LIJK verlost zijn van die rotte gips, na 6 weken!! Wss zal m'n hand niet echt sterk meer zijn, maar ik ga toch zo gauw ik thuis ben op m'n quad kruipen Kan ik de vakantie in alle geval nog goed afsluiten
Re: Mijn LTZ 400 *vraagje ivm nieuwe banden*
kga maandag wss met men pa en een collega van hem rijden kan je mss mee komen
suzuki ltz 400 special edition
- jumper2110
- Quadracer
Re: Mijn LTZ 400 - nieuwe foto's -
Zomaar wat foto's
-
- Quad Master
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
Mooien LTZ, content van zeker ?
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
- jumper2110
- Quadracer
Jup heel content, het enige waar ik me aan erger is (nog steeds) mijn Vapor die reset als ik het contact afzet. Maar das niet moeilijk als je zou zien hoe die bekabeling eruitziet Wie dat gedaan heeft, kende er volgens mij niets van. En aangezien ik er ook niets van ken, laat ik het maar zo.
Het is spijtig dat er hier niemand in de geburen woont met wie ik kan gaan rijden, ik kijk dan ook heel erg uit naar de rit van volgende week
Het is spijtig dat er hier niemand in de geburen woont met wie ik kan gaan rijden, ik kijk dan ook heel erg uit naar de rit van volgende week
-
- Quad Master
Hmm, bij mijn broer zen kfx is dat ook, is ook in occasie gekocht.
Veel bekabeling is er nochtans niet aan zo een vapor ... Heb je er al eens een nieuw batterijtje ingestoken? Heb ik ook al moeten doen. Want waarschijnlijk is uw vapor aangekoppeld aan de batterij maar is uw batterij van de vapor zelf leeg. Lijkt mij de enige verklaring
Nja, ik kan die rit in Limburg spijtig genoeg niet meerijden...
Veel bekabeling is er nochtans niet aan zo een vapor ... Heb je er al eens een nieuw batterijtje ingestoken? Heb ik ook al moeten doen. Want waarschijnlijk is uw vapor aangekoppeld aan de batterij maar is uw batterij van de vapor zelf leeg. Lijkt mij de enige verklaring
Nja, ik kan die rit in Limburg spijtig genoeg niet meerijden...
Amen
- jumper2110
- Quadracer
Ja ik heb een nieuw batterijtje gestoken maar dat heeft niets geholpen.. Het is eigelijk nog vreemder dan dat.. Iedere keer als ik de quad uitzet, staat alles terug op 0, buiten 1 ding Hij onthoudt wel het totale aantal uren dat er al met de quad gereden is, maar al de rest vergeet hij?? De logica in dat ding is ver te zoeken
Dus volgens mij moet het dan aan m'n Vapor zelf liggen ofzo, ik zou het niet weten. Ik heb geen 2e Vapor om eens snel te wisselen dus ja.
En idd spijtig dat het zover af is voor jou.. Maar langs de andere kant, dan waren we toch allemaal nog maar jaloerser geworden Nee serieus, hopelijk lukt het een volgende keer wel!
Dus volgens mij moet het dan aan m'n Vapor zelf liggen ofzo, ik zou het niet weten. Ik heb geen 2e Vapor om eens snel te wisselen dus ja.
En idd spijtig dat het zover af is voor jou.. Maar langs de andere kant, dan waren we toch allemaal nog maar jaloerser geworden Nee serieus, hopelijk lukt het een volgende keer wel!
-
- Quad Master
Ok, das wel raar Miss heeft hij al een paar keer teveel water gezien? Want daar kunnen ze ook niet 100% tegen...
Jaloers jaloers ... lol , precies of er geen andere speciallekes gaan bijzijn
Jaloers jaloers ... lol , precies of er geen andere speciallekes gaan bijzijn
Amen
- jumper2110
- Quadracer
Geen idee, het plastiekje hangt nog op het scherm, maarja dat wil natuurlijk niets zeggen
En ja, ik ga op een hele hoop quads jaloers zijn denk ik Wat niet wil zeggen dat ik niet gelukkig ben met de mijne natuurlijk, want ik gooi er ook niet zoveel geld tegenaan (dat heb ik namelijk niet )
En ja, ik ga op een hele hoop quads jaloers zijn denk ik Wat niet wil zeggen dat ik niet gelukkig ben met de mijne natuurlijk, want ik gooi er ook niet zoveel geld tegenaan (dat heb ik namelijk niet )
- jumper2110
- Quadracer
bedankt bram
heeeey,
dat is een vapor kwaaltje,
ik heb toevallig ook een ztje,nieuw gekocht met
nieuwe vapor valt ook regelmatig uit!ik heb me er bij
neergelged!!
dat is een vapor kwaaltje,
ik heb toevallig ook een ztje,nieuw gekocht met
nieuwe vapor valt ook regelmatig uit!ik heb me er bij
neergelged!!
zonder geluk komde nerges
tgb target dakar nr. 7
tgb target dakar nr. 7
- yamahakoppel
- Quad GOD
mijn 2 vapors warrior en raptor hebben het ook nieuwe batterij hielp in het begin nu niet meer staat er enkel voor de show nog op bij starten even op middenste knop duwen en je ziet je snelheid meer moet ik niet, totaal km's houd hij wel bij
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
- jumper2110
- Quadracer
Ja ik wou dat hij bij mij het totaal aantal km's ook bijhield, dat was beter dan het totaal aantal uur gereden
Wel vreemd.
Wel vreemd.
-
- Quad Master
ja en die aantal uur was bij mij ook niet interessant, als hij aan je batterij aangesloten is (bij mij vroeger) bleef die nog 20min aanstaan en dan liep de urenteller gewoon verder. Duwde je quad 1meter vooruit sprong die weer aan voor 20min. Heb nu een aparte urenteller die alleen loopt als de quad effectief loopt
Amen