Heey,
Vlakbij mijn huis staat een bos waar bijna nooit mensen komen ik heb er al een paar keer gecrosst maar mijn vraag is nu wat kan (als er een boswachter ofzo komt) doen of zeggen? Kan hij jou bekeuren of zou die het door de vingers zien?
Crossen in bos vlakbij huis
-
- Toeschouwer
Crossen in bos vlakbij huis
Gang is alles!!
Re: Crossen in bos vlakbij huis
Als het echt een bos is(dwz dat het beschermd is) kan je een boete krijgen, tenzij je een agent hebt die niets tegen quads heeft, dan krijg je waarschijnlijk een waarschuwing. Maar ik denk dat je het beter niet doet, we hebben namelijk al zo een slechte reputatie, en die gaat er niet door verbeteren door in het bos te crossen.
<3 Yamaha Raptor 350 <3
-
- Toeschouwer
Oke ik snap wat je bedoelt ik wilde alleen even weten wat de consequenties ervan zijn als die boswachter iets zou zien ofzo. Voor zover ik weet zijn er niet meerdere crossers in het bos geweest. Er loopt nooit iemand in het bos en op het kleine parkeerplaatsje staat nooit een auto en/of fiets. Jammergenoeg staat er wel zoiets van natuur ofzoiets hij is paars met donkergeel. Er staat niets over verboden dingen ofzo op.
Gang is alles!!
dr zal wel een bord staat met verboden voor motor voertuigen of niet?
of artikel huppeldepup lid 23 subdomein 4344 xd.
bij mij in de buurt is er ook bos en ik weet van de hond uitlaten en van vroeger met de skelter dat er hele mooie paden zijn maar ik weet me nog te beheersen xd.
maar volgens mij mogen ze de quad ook in beslag nemen, dit weet ik niet zeker.
of artikel huppeldepup lid 23 subdomein 4344 xd.
bij mij in de buurt is er ook bos en ik weet van de hond uitlaten en van vroeger met de skelter dat er hele mooie paden zijn maar ik weet me nog te beheersen xd.
maar volgens mij mogen ze de quad ook in beslag nemen, dit weet ik niet zeker.
Je hebt indd kans dat ze hem in beslag leggen.
Er is een paar jaar geleden hier een heel uitgebreid verhaal over geweest op het forum.
Waarbij zoon 20 quads met kenteken en verzekeringen in beslag waren genomen omdat ze zonder te weten op een stukje beschermd gebied reden wat niet aangegeven stond.
Dus ja ze mogen hem in beslag nemen voor wildcrossen.
Er is een paar jaar geleden hier een heel uitgebreid verhaal over geweest op het forum.
Waarbij zoon 20 quads met kenteken en verzekeringen in beslag waren genomen omdat ze zonder te weten op een stukje beschermd gebied reden wat niet aangegeven stond.
Dus ja ze mogen hem in beslag nemen voor wildcrossen.
-
- Toeschouwer
Oke dan ga ik wel ff wat minder daar rijden en meer op ons eigen land rijden.
Gang is alles!!