Ze kunnen precies beide een kuisbeurtje gebuiken

) en daarna had ik de Parking-Brake eraf gehaald, want deze dient toch voor niets, maar toen kon ik geen gas meer geven als hij draaide.. Nu zit hier blijkbaar een beveiliging aan, dat als je Parking Brake opstaat je geen gas kan geven. Dus deze er maar afgehaald en nu loopt ie weer prima. Ook heb ik de lichten en tank volledig zuiver gemaakt en de quad zelf een grondige kuisbeurt gegeven.
 ) en daarna had ik de Parking-Brake eraf gehaald, want deze dient toch voor niets, maar toen kon ik geen gas meer geven als hij draaide.. Nu zit hier blijkbaar een beveiliging aan, dat als je Parking Brake opstaat je geen gas kan geven. Dus deze er maar afgehaald en nu loopt ie weer prima. Ook heb ik de lichten en tank volledig zuiver gemaakt en de quad zelf een grondige kuisbeurt gegeven. 

Bedant man! De jouwe hou ik ook zeker in de gaten, die kleurencombo vind ik persoonlijk de mooiste van alle Banshee'sThomaz schreef:Veel succes met uw 2 machines. Ik hou dit topic sowieso ook in de gaten

zou ik ook eens willen doen met de raptor maar ik denk dat dat niet echt mooi gaat staan
 zou ik ook eens willen doen met de raptor maar ik denk dat dat niet echt mooi gaat staan 

maar ik ben altijd al ne speciale geweest
 maar ik ben altijd al ne speciale geweest 
 want als ik het moet doen is de kans groot dat er veel te weinig overblijft
 want als ik het moet doen is de kans groot dat er veel te weinig overblijft