kw verlangs kit blijft, veer hangen

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
jordywillems1995
Quadfanaat
Quadfanaat

kw verlangs kit blijft, veer hangen

Bericht door jordywillems1995 »

ik heb en kw verlagings kit das dus kleine stang een dikke veer en zo een klein veertje .
ma aan een kant blijf dat klein veertje hangen .dus als ik qaud omhoog zet zit de veer heel los.
tot ik er op klop of an prul en breek en dan schiet ze ineens open en dan laat ik qaud zakken terug omhoog en hij blijft direkt terug hangen .heb al helemaal gesmeerd help niet , maar tis niet gezond als qaud van grond komt komt een veer los te zitten . als ik dan neer kom hoord ge een klap rechts en das van die veer dan.
weet iemand wat ik daar aan kan doen tips ?
ik ga nog fotos posten en een filmpje dan kunnen jullie het beter snappen maar weet nog niet hoe je foto of filmpje drop zet .
hier foto : http://www.mijnalbum.nl/Album=ATIV4VND" onclick="window.open(this.href);return false;
jordywillems1995
Quadfanaat
Quadfanaat

Re: kw verlangs kit blijft, veer hangen

weet niemand hier raad bij voor mij want het is nog al dringend :)
blackbusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door blackbusa »

zit uw veerpoot niet te hard vast, alle ik bedoel als je de onderkant vast zet kan je nog wat bewegen met de veerpoot?
daar zitten bussen in of zoeits en da moet nog wat kunnen verdraaien, anders klemt de boel en kunnen die veren wa raar doen

ik zou de bouten onder en bovenaan eens wat los zetten ofwel de moeren er gewoon af
quad opkrikken en zien of je het nog hebt

greets
laat eens weten heeee
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
jordywillems1995
Quadfanaat
Quadfanaat

blackbusa schreef:zit uw veerpoot niet te hard vast, alle ik bedoel als je de onderkant vast zet kan je nog wat bewegen met de veerpoot?
daar zitten bussen in of zoeits en da moet nog wat kunnen verdraaien, anders klemt de boel en kunnen die veren wa raar doen

ik zou de bouten onder en bovenaan eens wat los zetten ofwel de moeren er gewoon af

greets
laat eens weten heeee
dat van die veer heb ik al geprobeerd de veer zelf is het probleem niet kweet niet hoe je filmpje kan plaatsen dan zie je waneer ze open schiet .er zit plastiek rond en tussen die 2 veren zit ne ring van plastiek die over die plastieke bus moet schuiven en die schuift er slecht over daarom da als ik de qaud op krik en met schroevendraaier daar aan prul da ze ineens open vliegt smeren en al heb ik al gedaan helpt bijna niks
:D
jordywillems1995
Quadfanaat
Quadfanaat

hier is een filmpje als men qaud als hij omhoog gekrikt is en da de veer blijft hangen en los zit en je ziet da als ik prul ze ineens los vliegt link : http://www.youtube.com/watch?v=Sinqnk3v6ow" onclick="window.open(this.href);return false;
p.s da wat je ziet is vet en al voor het beter te late gaan ma het helpt niet iemand ervaring of tips
:D :D
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

ik zou de schokbreker eronderuit halen en even het verenpakket erafhalen.
zo kun je kijken of ie op de schokbreker blijft hangen of dat het aan het veertje zelf ligt.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
jordywillems1995
Quadfanaat
Quadfanaat

blackbusa schreef:zit uw veerpoot niet te hard vast, alle ik bedoel als je de onderkant vast zet kan je nog wat bewegen met de veerpoot?

greets
laat eens weten heeee
ik heb na lang zoeken toch iets gevonden had eerst wd 40 enzo gedaan maar dat hielp 2 min en het was terug van da nu gisteren had ik die plastieke bussen ontvet en proper gemaakt dat ging voor 5 min later bleef ze weer hangen vandaag laatste geprobeerd met dremmel en vijl en schuurpapier die ring die over de bus moet glijden groter gedremelt had schrik dat door speling dan nog zou hange blijven ma met geluk ze werkte zelf nog beter als de andere kant die nog goed ging heb ik die ook in eens gedaan en ze werken alle 2 nog beter als da ze ooit gewerkt hebben khad nagemeten bij de schuifmaat die en aan die mate te zien da moest wel klemmen als ooit iemand zelfde probleem heeft gewoon gat van de ring groter makken die over die bus schijft en ontvetten en opgelost want het vet pakt stof en plakt en blokeerd bij mij nog even fel dan dus ma nu werkt alles perfect mvg hopelijk kan dit nog mensen verder helpen kan mvg :D
Plaats reactie