Hallo allemaal,
Ik ben hier net nieuw en heb gisteren een Suzuki LTZ 400 Limited Edition gekocht, ben natuurlijk erg blij met deze quad.
Gisteren heb ik al gelijk wat schoongemaakt, vooral de luchtfilter was aan de beurt.
In het luchtfilterhuis zit ook een buis voor de luchttoevoer, deze heb ik gisteren ook even los gehaald om deze ook schoon te maken.
Nu krijg ik echter die rubberen afsluitring niet meer terug, er zit een ijzeren ring in die het op z'n plaats houdt.
Ben er momenteel zo klaar mee dat ik de vraag hier stel, er moet een goede manier zijn om dat makkelijk terug te stoppen.
Onderstaand een link naar de foto van het rubberen onderdeel dat ik bedoel:
http://imageshack.us/photo/my-images/12 ... 43141.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen zodat ik dit onderdeel weer kan monteren.
Groeten,
Tim1
(Suzuki LTZ 400 Limited Edition) Luchtfilterbuis monteren
-
- Pro Quadrider
Re: (Suzuki LTZ 400 Limited Edition) Luchtfilterbuis monteren
als je hem in een pannetje met water stopt en effe flink laat koken word hij zoizo weer lekker soepel dan met een paar handschoenen aan droogmaken en gelijk er op zetten
-
- Quadracer
is wat prutsen, maar na wat proberen krijg je hem wel goed
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor alle reacties.
Het is inmiddels gelukt om dat rubberen buisje er terug in te krijgen.
Groeten,
Tim1
Het is inmiddels gelukt om dat rubberen buisje er terug in te krijgen.
Groeten,
Tim1