hallo ik ben nieuw op deze site en ik heb vanmiddag me quad weer gerepareerd die 2jaar stilgestaan heeft
nu ik hem weer aan de gang heb en hij heel erg goed loopt vroeg ik me af of hij legaal is en ik op grote grasvelden mag rijden ( ik rij nooit op de openbare weg ) ik heb een paar jaar geleden op een grasveld gereden bij mij in de wijk en iemand die een beetje van voetbal weet kent ruud makaaj wel ( vader van roy makaaj ) en die heeft geklaagt dat ik daar niet mag rijden maar mag ik daar dan rijden ofniet ???
van wie is dat grasveld maar zelfs als het jouw terrein is moet je een vergunning hebben om te crossen en kunnen de buren zelfs klagen van geluidshinder
de grootste cross terreinen die jaren bestaan worden zelfs gesloten door klachten
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
je mag daar gewoon niet rijden. Je mag alleen zonder papieren rijden op de motocrossbaan. Sommige terreinen worden gedaagd maar officeel moet t op de crossbaan
de site die ik gegeven heb is bij een scouting groep maar daarnaast (links) zit een jeugdhonk waar ik waarschijnlijk mag rijden ( ff aan eigennaar vragen ) maar weer boven dat jeugdhonk zit een crossveld zou ik daar wel mogen rijden ? en een groot openveld waar de mensen de quad waarschijnlijk BIJNA niet horen
Als jij toestemming hebt van de eigenaar dan mag het van hem. Echter zal er op dit terrein een anders bestemmingsplan zitten waardoor je er niet mag rijden officieel.
btw je link gaat gewoon naar google maps. ik zie heel nderland hahaha
hoe kom je op die grasveld dan, als je nooit op de openbare weg rijd... en vergeet niet dat die grasveld ook gewoon ''openbaar'' is....
als ik jou was, zou ik erg oppassen... ze nemen je quad zo in beslag.... probeer er achter te komen, waar ze crossen bij jou in de buurt.. meestal is dat op een braakliggend terrein en word 't illegaal crossen wel ''gedoogd''