Raptor 700 SE supermotard
-
- Pro Quadrider
Re: Raptor 700 SE supermotard
wow ik vind hem echt super dik
Belgian Pro schreef:Dat zijn Innovas en horen zeggen dat je deze banden moet hebben als je wil driften
Zijn idd innovas ik ben daar tevreden van zijn idd super bandjes om te driften als het droog is als het regent is het ietwa minder ,maar als de voorste versleten zijn zou ik miss hien andere steken die wa beter zijn in de regen maar achteraan zal ik altijd innova monteren veel te leuk
Zelfs met spearz is driften geen problemenBelgian Pro schreef:Dat zijn Innovas en horen zeggen dat je deze banden moet hebben als je wil driften
je moet gewoon genoeg power in huis hebben.
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
- yamahakoppel
- Quad GOD
en lef om gas te geven en blijven geven
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Kheb wel al horen zeggen dat die spearz banden soms ook terug grip krijgen tijdens het driften wat wel gevaarlijk kan zijn. (klopt dat) tvoordeel is ook van die innovas is dat de voorbandjes lager zijn qua profiel
Ik heb ook altijd met innovas gereden dus ik kan niet vergelijken kzou eens met een setje spearz moeten rijden om het verschil te voelen ,misschien dat ik dan geen innovas meer zou willen ....
Ik heb ook altijd met innovas gereden dus ik kan niet vergelijken kzou eens met een setje spearz moeten rijden om het verschil te voelen ,misschien dat ik dan geen innovas meer zou willen ....
-
- Easy Quadrider
De Spearz krijgen na ee. Drift soms iets te snel grip, heb het al aan de hand gehad.
Maar heb geen idee hoe die innova's rijden.
Maar heb geen idee hoe die innova's rijden.
breedt ....breder ... breedst ....
tis tijd da ge nog ne keer langs komt om eens te gaan toeren maar verwittig eerst dan zet ik hem klaar met de baan banden
tis tijd da ge nog ne keer langs komt om eens te gaan toeren maar verwittig eerst dan zet ik hem klaar met de baan banden
pitn schreef:breedt ....breder ... breedst ....
K'zie da wel zitn kben zaterdag eens gestopt ,maar kd8 het wel da je in ieper hing zijn
zaterdag nieuwe helm gekocht die bij de quad past
vorige week een kleine fotoshoot gedaan van m'n quad meer fotos volgen nog
hier nog enkele fotos van m'n fotoshoot enjoy
hier om te bewijzen dat je uw 700 nog op zijn staart krijg met een 31t tandwiel en mega verlaagd
en zo heb ik er nog veel
hier om te bewijzen dat je uw 700 nog op zijn staart krijg met een 31t tandwiel en mega verlaagd
en zo heb ik er nog veel