my raptor 700 se 2009
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: my raptor 700 se 2009
@ belgian pro heb je de structuur van een raptor 700 achterbrug al eens bekeken gaat niet goed komen met schuurpapier een schuursponsje of staalwol 000 gaat redelijk goed met wat alluminium poets ik heb ooit zoutzuur gebruikt direct zuiver alleen had ik volgende dag witte plekken van het zout denkelijk slecht gespoeld met water dus raad het niet aan
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
ik ga dit weekend eerst eens die bleu wire mod doen
en ik zou het snelheidsignaal moeten aansluiten op mijn pc5
iemand enig idee waar ik dat kan aansluiten??
en ik zou het snelheidsignaal moeten aansluiten op mijn pc5
iemand enig idee waar ik dat kan aansluiten??
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
-
- Quad Master
Mijn broer heeft het nog anders aan boord gelegd.
Hij is naar de keuken gelopen, heeft de bus ajax poeder eruit gehaald tesamen met een schuursponsje en heeft dat op zen achterbrug gekapt. Kmoet zeggen dat da wel nog deftig resultaat had.
Kawa zen achterbrug is nog tamelijk goed te kuisen he
Hij is naar de keuken gelopen, heeft de bus ajax poeder eruit gehaald tesamen met een schuursponsje en heeft dat op zen achterbrug gekapt. Kmoet zeggen dat da wel nog deftig resultaat had.
Kawa zen achterbrug is nog tamelijk goed te kuisen he
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
-
- Quadrider
- Contacteer:
prachtige rappie
thanks gasten
moest er iemand interesse hebben, hij is eventueel te koop voor een goed bod.... enne ben de moeilijkste niet zenne
nie dat hij weg moet, maar mijn nieuw speeltje is deze week toegekomen bij mijn dealer en staat al mooi te pronken in zijn toonzaal
maar ik weet echt nog nie of ik de raptor ga wegdoen maar aan de andere kant is het er hier dik over aan het gaan
pfffff
heb 3 motos nu en de raptor
moest er iemand interesse hebben, hij is eventueel te koop voor een goed bod.... enne ben de moeilijkste niet zenne
nie dat hij weg moet, maar mijn nieuw speeltje is deze week toegekomen bij mijn dealer en staat al mooi te pronken in zijn toonzaal
maar ik weet echt nog nie of ik de raptor ga wegdoen maar aan de andere kant is het er hier dik over aan het gaan
pfffff
heb 3 motos nu en de raptor
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
- yamahakoppel
- Quad GOD
je kunt maar op 1 voertuig rijden hé doet die 3 moto's weg en bouw de raptor verder uit
Groetjes Kris
NO WAY....
motos blijven mijn absolute nr 1
ik ben deze morgen met de qaud naar werk gereden (kga hier die bleu wire mod doen straks) en ik moet zeggen: is toch absolute fun zenne... rij wel graag met quad
en de madam thuis zegt ook dat ik hem nie weg mag doen....
heb plaats te kort dat is groot probleem
motos blijven mijn absolute nr 1
ik ben deze morgen met de qaud naar werk gereden (kga hier die bleu wire mod doen straks) en ik moet zeggen: is toch absolute fun zenne... rij wel graag met quad
en de madam thuis zegt ook dat ik hem nie weg mag doen....
heb plaats te kort dat is groot probleem
doe je tog 1 moto weg heb je weer mer ruimte en heb je tog nog 2 motos en en dikke raptor
-
- Quadrider
- Contacteer:
of 1 moto in de woonkamer
- jumper2110
- Quadracer
In alle geval precies geen geld-tekort Een grote achtertuin met geldbomen die in volle bloei staan haha
Nee man serieus, ik zou de quad niet wegdoen.. Probeer een oplossing te vinden voor je plaatsgebrek, maar ik denk dat je er echt spijt van zou krijgen als je dat prachtding van de hand zou doen !
Nee man serieus, ik zou de quad niet wegdoen.. Probeer een oplossing te vinden voor je plaatsgebrek, maar ik denk dat je er echt spijt van zou krijgen als je dat prachtding van de hand zou doen !
- yamahakoppel
- Quad GOD
in de hoogte is er ook nog plaats hé
Groetjes Kris
Edit Boncari:
Berichten op verzoek van Blackbusa over zijn ervaringen met de Can-am Spyder verwijderd.
Berichten op verzoek van Blackbusa over zijn ervaringen met de Can-am Spyder verwijderd.
Laatst gewijzigd door blackbusa op di 04 okt, 2011 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
beste, ik heb alle berichten verwijderd wegens het juridisch vervolgen van de verkooper in kweste
heren moderatoren mogen alles verwijderen over mijn voorval met brp
met dank
heren moderatoren mogen alles verwijderen over mijn voorval met brp
met dank
Wij ontvangen graag een pb met het verzoek welke berichten exact verwijderd moeten worden. Voor het geval er geen noodzaak is, laat ik de berichten liever staan, zodat de andere gebruikers ook kunnen zien dat de ervaringen met BRP niet altijd goed zijn. Zodat zij niet hetzelfde probleem krijgen.
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
sucses €