Daan's Banshee SM Rebuild--> Up #28
Re: Daan's Banshee SM Rebuild--> Up #28
Echt zonde man, zo'n vette Banshee.. Ik hoop dat we m nog terugzien opt forum..
Wat wordt de volgende machine? Een 700?
Wat wordt de volgende machine? Een 700?
Yamaha YFZ480Build in progress
Een Suzuki GSX-R 1000 gaat het worden
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
Spijtig, weer een quadrijder minder...
Eerst nog zijn polo'tje opknappen he daan
Weet je al wat meer over de wegligging?
Weet je al wat meer over de wegligging?
Haha, die wil ik mij ook halen. Heb men motorrijbewijs enal. Maar ik rij te graag op men quadje en bijde is mij te duur aan verzekeringjenzie schreef:Een Suzuki GSX-R 1000 gaat het worden
Ja, ik wil een GSX - R 1000 gaan kopen of een ouder TL 1000R model (V-Twin Blok)
Dus er komt geen quad meer, beetje gehad met t quad rijden...leuk voor de buurt en omtrek onveilig mee te maken maar ik wil ook wel eens de Eifel in, of ver het buitenland.
Ik heb er een Polo G40 bijgekocht + een leuk scootertje om toch een beetje rond te kunnen sneuren (Aprilia SR50 Factory)
Grtz
Daan
Dus er komt geen quad meer, beetje gehad met t quad rijden...leuk voor de buurt en omtrek onveilig mee te maken maar ik wil ook wel eens de Eifel in, of ver het buitenland.
Ik heb er een Polo G40 bijgekocht + een leuk scootertje om toch een beetje rond te kunnen sneuren (Aprilia SR50 Factory)
Grtz
Daan
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Goede keuze
Een motor rijdt 100.000x beter dan een quad , een quad is leuk voor erbij vind ik.
Ik heb zelf een yamaha supermotard en een R1 dit rijdt vele maal beter als mijn raptor700.
Zoals ik zeg een quad is leuk voor erbij als het regent beetje driften maar verder rijden ze zwaar klote (Mijn mening)
Stiekem zit ik er ook aan te denken de raptor weg te doen voor een Seadoo RXP-X
Maar om even op jouw verhaal terug te komen ik raadt je af om een TL1000R te halen deze lopen nog al snel kapot!! ga dan voor de Gsxr 1000 , ik heb er zelf eentje gehad K2 model (2002) was een fijne fiets alleen beetje lomp maar wel bloedsnel!
Succes!!!
Een motor rijdt 100.000x beter dan een quad , een quad is leuk voor erbij vind ik.
Ik heb zelf een yamaha supermotard en een R1 dit rijdt vele maal beter als mijn raptor700.
Zoals ik zeg een quad is leuk voor erbij als het regent beetje driften maar verder rijden ze zwaar klote (Mijn mening)
Stiekem zit ik er ook aan te denken de raptor weg te doen voor een Seadoo RXP-X
Maar om even op jouw verhaal terug te komen ik raadt je af om een TL1000R te halen deze lopen nog al snel kapot!! ga dan voor de Gsxr 1000 , ik heb er zelf eentje gehad K2 model (2002) was een fijne fiets alleen beetje lomp maar wel bloedsnel!
Succes!!!
*Raptor700R 08
*Yamaha YZF426SM
*Full Carbon Yamaha YZFR1 20cm verlengd!!!
WWW.MCMOTOREN.NL
*Yamaha YZF426SM
*Full Carbon Yamaha YZFR1 20cm verlengd!!!
WWW.MCMOTOREN.NL
Hey leute!
Hier nog wat foto's die ik nog vond op mijn CPU...zo issie toennertijd als "af" verkocht. De AC nerfs zijn nooit meer gemonteerd aangezien de USA verkoper was vergeten de bevestiging mee te sturen...
Hier nog wat foto's die ik nog vond op mijn CPU...zo issie toennertijd als "af" verkocht. De AC nerfs zijn nooit meer gemonteerd aangezien de USA verkoper was vergeten de bevestiging mee te sturen...
Laatst gewijzigd door Daniello op ma 28 nov, 2011 17:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
En hier nog het filmpje wat ik gemaakt had voor de verkoop:
http://www.youtube.com/watch?v=KIVvXBRZZ4c" onclick="window.open(this.href);return false;
toch spijt ervan dat ik hem heb verkocht...had er veel meer plezier van dan nu met de motor
http://www.youtube.com/watch?v=KIVvXBRZZ4c" onclick="window.open(this.href);return false;
toch spijt ervan dat ik hem heb verkocht...had er veel meer plezier van dan nu met de motor
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
-
- Quad Master
Wat mis je specifiek aan de quad?
Moto vs quad?
Ben wel curieus want ga miss hetzelfde doen
Moto vs quad?
Ben wel curieus want ga miss hetzelfde doen
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Het werken, het spelen, de aandacht door appartheid...het kunnen chillen doordat je op 4 wielen zit bij stilstand
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Droomquad
Goh, dat is echt wel een droomquad! Als ik mijn Banshee ooit zo inorde krijg, doe ik hem nooit meer weg!
Echt zonde dat je hem hebt weggedaan..
Echt zonde dat je hem hebt weggedaan..
Ja die banshee's zijn echt geweldig. Ik vind ze alleen zo duur..