Twijfel over ltz 400 2009

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
Proevoquad
Quadrunner
Quadrunner

Twijfel over ltz 400 2009

Bericht door Proevoquad »

Hallo

Ben aan het twijfelen om een ltz 400 van 2009 te kopen.
Quad heeft zijn 500km onderhoud nog niet gehad,er is volgens de eigenaar maar een paar keer mee gereden.
Is ook nog volledig standaard,ben vandaag gaan zien en ziet er allemaal goed uit maar ik twijfel omdat de quad omgevallen is,stuur een beetje geplooid en de kap vanachter staat een beetje scheef.
Toen hij omgevallen is de eigenaar ermee naar zijn dealer geweest en alles was in orde zei hem,toch twijfel ik omdat de quad omgevallen is maar natuurlijk kunnen alle quads omvallen.
Wat denken jullie ?

groeten
#27 Fre
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Re: Twijfel over ltz 400 2009

Bericht door yamahakoppel »

stuur is te veranderen de meeste houden ook zelden het originele stuur dus en achterkap wat scheef misschiens een beugeltje wat ook gebogen is recht te maken hé. kunt hem vragen om iets aan de prijs te doen want een zogezegde nieuwe kap kost geld :wink:

hoe is hij omgegaan en heeft hij lang zo gelegen en moter lag die stil of heeft die nog heel de tijd gedraaid allemaal vragen die je moet weten en als argument kunt gebruiken om de prijs te doen dalen

voor de rest kan een quad wel iets hebben. hangt er ook vanaf hoe erg je u stoort aan die schade die er aan de quad is. ik ken mensen die flippen voor een doffe plek op hun kap en er zijn ook mensen die krassen op hun kappen hebben en hun er niet aan storen dus
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Proevoquad
Quadrunner
Quadrunner

Ik ga in de week terug kijken dus dat zijn dingen die ik al zeker ga vragen,voor de rest weinig krassen op de quad.
Hoeveel zou ik ervoor betalen ? om een gedacht te hebben :)

Bedankt trouwens :D
#27 Fre
fretje-pitbull
Quadrider
Quadrider

Bericht door fretje-pitbull »

hier int streek stond overlaatst ook een ltz met kromstuur, paar krassen en roest op uitlaat enzo voor 3500 met papieren
bij een dealer.
kawasaki mojave 50pk
cagiva mito 350
Proevoquad
Quadrunner
Quadrunner

Maar niet van 2009 ?
Geen roest ofzo,je ziet wel echt dat de quad nog geen 500km gedaan heeft.
#27 Fre
fretje-pitbull
Quadrider
Quadrider

Bericht door fretje-pitbull »

bj weet ik niet was wel het oud model
dus geen 09
kawasaki mojave 50pk
cagiva mito 350
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

als je wat op de verkoopsite's kijkt schommeld de prijs tussen de 4500 en 5000€ voor een 2009 ltz en die hebben hier en daar wat kleine optie's
ik zou 4000€ bieden met als argument van de schade die zichtbaar is en misschiens mogelijke schade aan moter van op zijn zij te liggen kunt dan misschiens wat omhoog gaan tot max 4500€ maar niet in 1 keer hé je moet voelen hoe dringend ze geld nodig hebben wat op hun gevoelens in spelen een maat van mij is daar goed in wat die soms koopt man aan spot prijzen niet normaal hij keurt dat voertuig af tot en met, dat de verkopers soms zelfs beginnen te janken en hij zwaait wat met cash geld voor hun ogen en hij heeft het :p hij lapt dat wat op, poets die goed en verkoopt het een week later met 1000€ soms 2000€ winst :x
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

Nouw 4000 vind nog weinig hoor. tot de helft van 2009 is het oud model nog gebouwt de anderen helft van 2009 is het nieuwen model uitgekomen. nieuw staan dezen rond de 7000/ 8000 euro hier in Nederland nu weet ik niet hoe erg de schade is en wat er op zit aan optie's , maar denk als hem voor 5000 mee mag nemen dan heb je echt niet te veel betaalt.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Proevoquad
Quadrunner
Quadrunner

Je ziet het eigenlijk niet aan de quad,waarschijnlijk is elke quad die op internet te koop staat wel is overkop gegaan denk ik.
Het stuur staat een beetje krom maar het valt niet zo op en voor de rest zie je niks eigenlijk en de verkoper had gezegd dat hij ermee overkop was gegaan dus hij was eerlijk,heb nog gebeld met hem vandaag en hij heeft 2min blijven draaien toen hij overkop lag,is dat goed of slecht ?

Volgens zijn dealer is er geen schade.
#27 Fre
Proevoquad
Quadrunner
Quadrunner

Quad perfect in orde,waarschijnlijk eind deze week hem kopen.
Vind die suzuki s van 2009 echt prachtig :crosser:
#27 Fre
Belgian Pro
Quad Master
Quad Master

Bericht door Belgian Pro »

Quad gaat niet kapot van een keertje op zen kop te gaan hoor...
Liever niet natuurlijk maar is nu ook geen drama. Mannen die mx kampioenschap rijden en vallen stappen indien ze zelf geen zware verwonding hebben gewoon terug op de quad en rijden verder.

@Kris, ik ken ook zo iemand die alles afbreekt als hij een quad gaat kopen en doet die verkopers ook janken, staat ook met cash geld te zwaaien. (Familie vd vriendin) Wou dat ook proberen op mijn kfx 450 maar t'heeft nie gepakt :lol:
Afbeelding
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff

As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Plaats reactie