Heeft iemand al eens geprobeerd een andere minder stugge veer op een r6 schokdemper te steken?
Het is dat ik geen dubbele set originele veren heb anders had ik het zelf geprobeerd.
Ik bedoel daarmee een originele veer inkorten(afslijpen) en op de r6 veer monteren.
ik denk dat de diameter van een originele raptor spiraal kleiner is dan de R6 veer dus gaat niet passen
ik ken ene die zijn originele raptor spiraal had ingekort voor op zijn raptor veer ze zaten alleen los als hij een wheelie deed heeft toen maar kw spiralen gekocht gehad
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Ik ga morgen eens meten wat de diameter is van die r6 veren.
misschien dat iets anders past van veren? want die r6jes zijn wel mooi beter als de originele
de demping is afgesteld op een stugge veer als je een soepele veer wilt gebruiken moet je binnen in ook wat aanpassen
ik heb het wel eens gezien toen mijn veertjes gemaakt zijn bij yss ik weet niet hoe het precies heet maar een staafje werd vervangen door een met een scherpere punt en een plaatje met gaatjes werd vervangen door een exemplaar met grotere gaatjes
ja das ook waar ja. kheb er ook ooit eens uit elkaar gehaald van een bashan
toen wist ik nog niet hou het in elkaar zat en schoot de helft tegen mn plafond in de schuur dat was niet grappig.
maar nu weet ik hoe het wel moet