can am vs yamaha
can am vs yamaha
Beste forumleden,
Heb nu een can am ds 450 mx(standaart) leuk machientje wel maar ben het wat gewoontjes
Nu heb ik al heel lang zin in een raptor 700r speacial edition, maar geld en miserie houd we altijd tegen aangezien ik een goede quad heb.
Nu mijn vraag wat denken jullie, d can am laten opvoeren, of toch opteren over de raptor 700r?
Wat opteren jullie en welk is de beste en krachtigste quad (na het opvoeren van de ds)
MVG Sim
Heb nu een can am ds 450 mx(standaart) leuk machientje wel maar ben het wat gewoontjes
Nu heb ik al heel lang zin in een raptor 700r speacial edition, maar geld en miserie houd we altijd tegen aangezien ik een goede quad heb.
Nu mijn vraag wat denken jullie, d can am laten opvoeren, of toch opteren over de raptor 700r?
Wat opteren jullie en welk is de beste en krachtigste quad (na het opvoeren van de ds)
MVG Sim
Re: can am vs yamaha
De ds 450 is standaard al even snel als een standaard 700, het heeft dus weinig zin om een 700 te kopen.
Een ds 450 is gewoon iets meer een crossquad en de 700 meer een enduro quad.
Een ds 450 is gewoon iets meer een crossquad en de 700 meer een enduro quad.
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Als ik jou was: Can am houden en lekker performance updates doen. Er zijn al zoveel mensen die een Raptor 700 hebben, en een Can-Am is iets speciaals.
Yamaha YFZ480Build in progress
Inderdaad, heb zelf de omschakeling gedaan van ds naar 700 en zijn toch vaak momenten dat ik de ds mis.
Om te cruisen kan er niks tippen aan de 700 maar om sportief door de binnenwegen te rijden is de ds veel vlotter.
Om te cruisen kan er niks tippen aan de 700 maar om sportief door de binnenwegen te rijden is de ds veel vlotter.
Oke, bedankt voor jullie reacties
Zoon special edition is wel en grave machine maar, idd is het het waard trug de kosten te doen, en te verbreden enzo kijk er toch wel een beetje tegen op, omdat ik het allemaal heb op de ds
Maar vriend van me heeft 700r gehad en zegt dan weer dan mijn ds er niet kan aan tippen
dan toch maar de performance update doen
MVG Sim
Zoon special edition is wel en grave machine maar, idd is het het waard trug de kosten te doen, en te verbreden enzo kijk er toch wel een beetje tegen op, omdat ik het allemaal heb op de ds
Maar vriend van me heeft 700r gehad en zegt dan weer dan mijn ds er niet kan aan tippen
dan toch maar de performance update doen
MVG Sim
Je vriend niet geloven, jouw DS kan er zeker aan tippen, en is zeker veel exclusiever en ook sneller als je een paar updates doet aan het blokje
Yamaha YFZ480Build in progress
ik heb zelf een trx450 en heb ook eens op een flink opgevoerde raptor 700 gereden maar met het luchtfilterdeksel verwijderd een goede filter, uitlaat en de juiste afstelling houw je ook een opgevoerde raptor bij met je 450. correct me if im wrong
HONDA the dream of power
volledige uitlaatlijn, pink wire mod, luchtfilterdeksel af & fmi module, en je gaat een heel andere quad hebben.
Wil je nog meer, dan kan je nog een andere injector steken
Dus gewoon de DS houden als je het mij vraagt. Ik had een 700 en ben 3 jaar geleden overgestapt naar de DS en heb me dat nog geen minuut beklaagd. De DS is veel speelser en lichter, en heeft meer power.
Wil je nog meer, dan kan je nog een andere injector steken
Dus gewoon de DS houden als je het mij vraagt. Ik had een 700 en ben 3 jaar geleden overgestapt naar de DS en heb me dat nog geen minuut beklaagd. De DS is veel speelser en lichter, en heeft meer power.
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Oke, bedankt
Ga eerst en vooral beginnen met de pinkwire mod en andere tandwielen, en dan de volledige uitlaatlijn
en hoop dat we dan trug kunnen knallen
MVG Sim
Ga eerst en vooral beginnen met de pinkwire mod en andere tandwielen, en dan de volledige uitlaatlijn
en hoop dat we dan trug kunnen knallen
MVG Sim
Beste,
Nu ondertussen pinkwire mor gedaan en andere tandwielen gestoken.
opweg is de yoshimura uitlaat en wat mss nog? andere injector? of wat denken jullie
Mss toch nog een groot voordeel gevonden aan de raptor is de achteruit die de can am niet heeft
had mss in het begin toch beter moete nadenken
MVG Sim
Nu ondertussen pinkwire mor gedaan en andere tandwielen gestoken.
opweg is de yoshimura uitlaat en wat mss nog? andere injector? of wat denken jullie
Mss toch nog een groot voordeel gevonden aan de raptor is de achteruit die de can am niet heeft
had mss in het begin toch beter moete nadenken
MVG Sim
-
- Quad Expert
Heeft de can am wel hoor.... die moet alleen eerst ff af stappen als je achteruit wilt!Simmeke schreef: Mss toch nog een groot voordeel gevonden aan de raptor is de achteruit die de can am niet heeft
(gas ff kort open trekken dan sta je ook andersom.. toch?)
Raptor heeft heel groot koppel, daar kan een 450 gewoon nooit in de buurt komen. Grootste
nadeel is het gewicht, daarmee mis je gewoon je wendbaarheid... Ik had ook opgevoerde raptor,
yoshi + stage 1 + andere computer: vervroegde ontsteking etc etc. Dan reageerd raptor zelfde
als een 450, maar met veel meer koppel. Alleen in de bocht vlieg je eruit dan. TRX450 komt
niet in de buurt.
No Can't Do!
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
iedereen wil ne raptor precies, heb ze der al meermaals afgereden met mijne predatorArdjuh schreef:Heeft de can am wel hoor.... die moet alleen eerst ff af stappen als je achteruit wilt!Simmeke schreef: Mss toch nog een groot voordeel gevonden aan de raptor is de achteruit die de can am niet heeft
Raptor heeft heel groot koppel, daar kan een 450 gewoon nooit in de buurt komen. Grootste
nadeel is het gewicht, daarmee mis je gewoon je wendbaarheid... Ik had ook opgevoerde raptor,
yoshi + stage 1 + andere computer: vervroegde ontsteking etc etc. Dan reageerd raptor zelfde
als een 450, maar met veel meer koppel. Alleen in de bocht vlieg je eruit dan. TRX450 komt
niet in de buurt.
-
- Quad Expert
Hangt ook van de bestuurder af... jouw predator is ook niet geweldig.racemini schreef:iedereen wil ne raptor precies, heb ze der al meermaals afgereden met mijne predatorArdjuh schreef:Heeft de can am wel hoor.... die moet alleen eerst ff af stappen als je achteruit wilt!Simmeke schreef: Mss toch nog een groot voordeel gevonden aan de raptor is de achteruit die de can am niet heeft
niet in de buurt.
No Can't Do!
De DS is veel speelser en lichter, en heeft meer power
Raptor heeft heel groot koppel, daar kan een 450 gewoon nooit in de buurt komen
Jullie spreken mekaar hier wel tegen of zie ik het verkeerd
ik kom er maar niet uit zou graag de raptor eens testen, maar ken niemand meer met een700:(
MVG Sim
Raptor heeft heel groot koppel, daar kan een 450 gewoon nooit in de buurt komen
Jullie spreken mekaar hier wel tegen of zie ik het verkeerd
ik kom er maar niet uit zou graag de raptor eens testen, maar ken niemand meer met een700:(
MVG Sim