2004 YFZ450 mx project: 6 punt subframe
Re: 2004 YFZ450 project: frame kaal
Staalplaat is ook binnen dus kan ik deze week de gussetkit maken en kan ik de buurman vragen of hij ze met tig erin kan lassen.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Lager huis, dan zouw ik toch maar eens je lagers controleren, hoeven misschien niet vervangen te worden maar eens even controleren, weet niet wat stroef bij jouw is. gaat natuurlijk niet dat je hem met 1 vinger kunt laten draaien.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
-
- Quadracer
- Contacteer:
@ sjmallie je was me voor
Ik zou ze ook ff tjekken en zo nodig bij niet vertrouwen nieuwe steken
Ik zou ze ook ff tjekken en zo nodig bij niet vertrouwen nieuwe steken
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
Es is wel rond te krijgen maar soepel draait hij niet. En de hub van het tandwiel is niet los te krijgen, die moet er toch zo afkunnen?
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Wil nu niet opschepen he @boelie... Maar ben nog jong
Moeten daarvoor niet die 2 moeren los op de achteras ??
Moeten daarvoor niet die 2 moeren los op de achteras ??
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
Weet iemand waar je voor een redelijke prijs nieuwe Polisport kappen kan krijgen , had eerst bij atvworld in Engeland een prijs opgave gevraagt maar die leveren niks meer.
Laatst gewijzigd door minivtec op do 08 mar, 2012 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadracer
- Contacteer:
Re: 2004 YFZ450 project: een vraagje?
ja sjmallie anders krijg je het nooit niet los
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
locknut en schijfrem hub is al van de as af, en het lager huis is al uit de achterbrug.
Bij Quadfun verkopen ze een volledige set voor €300 geloof ik.minivtec schreef:Weet iemand waar je voor een redelijke prijs nieuwe Polisport kappen kan krijgen voor een redelijke prijs, had eerst bij atvworld in Engeland een prijs opgave gevraagt maar die leveren niks meer.
Yamaha YFZ480Build in progress
Omdat ik mijn originele bumper tegen een houten paal kapot had gereden heb ik zelf er maar een gemaakt, moet alleen de steunen nog aflassen. Foto is met mobiel gemaakt dus de kwaliteit is niet zo goed.
Laatst gewijzigd door minivtec op di 12 nov, 2013 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
welke kleur moet je hebben? grtzminivtec schreef:Weet iemand waar je voor een redelijke prijs nieuwe Polisport kappen kan krijgen , had eerst bij atvworld in Engeland een prijs opgave gevraagt maar die leveren niks meer.
witte complete setglenn 91 schreef:welke kleur moet je hebben? grtzminivtec schreef:Weet iemand waar je voor een redelijke prijs nieuwe Polisport kappen kan krijgen , had eerst bij atvworld in Engeland een prijs opgave gevraagt maar die leveren niks meer.
-
- Quadrunner
Re: 2004 YFZ450 project: bumpertje
ben je al veder dan 13 maart ??
* Yamaha Grizzly 125 *
* Yamaha Raptor 250 *
* Yamaha YFZ 450 *
Nu quadloos
Nu Audi A3
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!
http://www.youtube.com/user/yamahagrizzly125
* Yamaha Raptor 250 *
* Yamaha YFZ 450 *
Nu quadloos
Nu Audi A3
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!
http://www.youtube.com/user/yamahagrizzly125
gussit kit is klaar er en kan erin gelast worden, lijst met onderdelen is naar quadtuning.nl voor een prijsopgave, Banden zijn van de velgen gehaald, Veren van de dempers en schoon gemaakt, materiaal voor de stuurstang is binne en eigelijk alles wat wit en zwart moet kan eigenlijk al weg naar de coater.
Het duur allemaal wel lang maar heb toch nog geen druk van wedstrijden, UMX moet ik 16 voor zijn en de enige club wedstrijd is in Harfsen voor mij en dat is een zand baan dus daar begin ik ook niks.
Het duur allemaal wel lang maar heb toch nog geen druk van wedstrijden, UMX moet ik 16 voor zijn en de enige club wedstrijd is in Harfsen voor mij en dat is een zand baan dus daar begin ik ook niks.
hoezo begin je op een zand baan niks das het mooiste wat er is man.