Gt thunder mx link for LTR
Gt thunder mx link for LTR
IK heb een drie weken geleden een mx link voor mijn ltr besteld bij GT Thunder. Vandaag is hij gearriveerd en hij zag er super uit.
Geschikt voor
De link is geschikt voor LTR's van alle bouwjaren met een standaard achterveer.
Aflevering
De link wordt geleverd met nieuwe lagers, je kan de originele bussen gebruiken uit de standaard link.
Montage
Het is heel simpel om de link te monteren. Bij mij heeft een 45 min geduurd. Maar als je een quadlift hebt is het binnen een kwartier gefixt.
Tip: verwijder de onderste kettingrol en dan kan je mooier aan de bout die de link aan het frame bevestigd.
Rijervaring
Ik heb nog niet kunnen rijden maar ik voel al wel dat de veerwerking helemaal anders is. Ik denk echt dat het een hele verandering gaat zijn op een crossterrein met veel kippen. Volgens de jongens van Gt thunder zou hij de kippen veel meer opvangen.
De kont is ook gezakt, niet gigantisch veel maar ik zit wel beter op men quad als ervoor. Liefst zou ik ze nog een beetje lager hebben. Maar hiervoor ga ik een kortere spiraal monteren en dan dit ook eens testen. Voorlopig ga ik gewoon helemaal standaard rijden, maar ik moet wel men vering resetten.
Service
De communicatie verliep niet zo vlot maar dit had geen invloed op hun super service.
Foto's
De bovenste link is de GT Thunder link. Je kan zien dat het heel mooi materiaal is.
Nu hopen dat hij men verwachtingen gaat inlossen
Geschikt voor
De link is geschikt voor LTR's van alle bouwjaren met een standaard achterveer.
Aflevering
De link wordt geleverd met nieuwe lagers, je kan de originele bussen gebruiken uit de standaard link.
Montage
Het is heel simpel om de link te monteren. Bij mij heeft een 45 min geduurd. Maar als je een quadlift hebt is het binnen een kwartier gefixt.
Tip: verwijder de onderste kettingrol en dan kan je mooier aan de bout die de link aan het frame bevestigd.
Rijervaring
Ik heb nog niet kunnen rijden maar ik voel al wel dat de veerwerking helemaal anders is. Ik denk echt dat het een hele verandering gaat zijn op een crossterrein met veel kippen. Volgens de jongens van Gt thunder zou hij de kippen veel meer opvangen.
De kont is ook gezakt, niet gigantisch veel maar ik zit wel beter op men quad als ervoor. Liefst zou ik ze nog een beetje lager hebben. Maar hiervoor ga ik een kortere spiraal monteren en dan dit ook eens testen. Voorlopig ga ik gewoon helemaal standaard rijden, maar ik moet wel men vering resetten.
Service
De communicatie verliep niet zo vlot maar dit had geen invloed op hun super service.
Foto's
De bovenste link is de GT Thunder link. Je kan zien dat het heel mooi materiaal is.
Nu hopen dat hij men verwachtingen gaat inlossen
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
Re: Gt thunder mx link for LTR
En bevalt zoń link?
Bloody wicked! This stuff dissolves braincells!!!
ik geloof nooit dat het zo veel scheelt want de schanier punten zitten bijna op de zelfde plaats .
- yamahakoppel
- Quad GOD
bijna is niet het zelfde, als je het punt 10mm opschuift merk je waarschijnlijk wel verschilsander.w schreef:ik geloof nooit dat het zo veel scheelt want de schanier punten zitten bijna op de zelfde plaats .
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Idd, de veerwerking veranderd ook, ik ben er heel tevreden over. Je merkt echt het verschil tegenover de originele link. Je merkt het vooral bij wasborden en opeenvolgende putten dat hij veel soepeler rijd.yamahakoppel schreef:bijna is niet het zelfde, als je het punt 10mm opschuift merk je waarschijnlijk wel verschilsander.w schreef:ik geloof nooit dat het zo veel scheelt want de schanier punten zitten bijna op de zelfde plaats .
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
maar zo te zien zit er geen 10 mm verschil tussen maar toch apart dat een oaar mm op zij zoon verschil maakt komt de veer natuurlijk weer anderen hoek te staan enz
maar als je zo kijkt wat er is dan gebeurt met de veer qua hoeksander.w schreef:maar zo te zien zit er geen 10 mm verschil tussen maar toch apart dat een oaar mm op zij zoon verschil maakt komt de veer natuurlijk weer anderen hoek te staan enz