Word vervolgd

als ik deze foto bekijk zie je dat uw rechter voorband heel scheef geduwd word op de velg
  als ik deze foto bekijk zie je dat uw rechter voorband heel scheef geduwd word op de velg 

maar toch zijn er nu veel die volgen waarom
  maar toch zijn er nu veel die volgen waarom   gewoon omdat het mooi is, omdat het beter rijd weet ik veel en de eerste openen de deuren voor andere zeggen ze toch maar ik kan het u zeggen was liever niet bij de eerste geweest. en jullie kunnen er niks aan doen
  gewoon omdat het mooi is, omdat het beter rijd weet ik veel en de eerste openen de deuren voor andere zeggen ze toch maar ik kan het u zeggen was liever niet bij de eerste geweest. en jullie kunnen er niks aan doen   oke zal er wat op letten om minder bot uit de hoek te komen maar gelijk je zegt ik bedoel het niet slecht
  oke zal er wat op letten om minder bot uit de hoek te komen maar gelijk je zegt ik bedoel het niet slecht

Ongesteld?Peter skull schreef:.
Vette foto Skull
Ja dank je "brombeer" kris.....

dan komt het nooit over gelijk ik wil
  dan komt het nooit over gelijk ik wil   
 als je al van forum zou blijven omdat er 10 mensen kritiek hebben dan ben je verbaast dat ik van tuning beurzen weg blijf waar duizende mensen komenIk hoop dan dat het niet gebeurd met je kritieken ,
want dan ben ik (waarschijnlijk meer) die het voor gezien houden opt forum.