Mijn ltz400 start automatisch.
Zonder sleutel in het contact, en zonder op de start knop te drukken. Enkel door de rode knop op mijn start schakelaar op ON te zette start hij dus ;s Kan dit door water zijn veroorzaakt(regen)? Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
mvg
quad start automatisch
Re: quad start automatisch
Nee, da's bijna onmogelijk. Het lijkt me eerder of ze doorverbonden zijn, want als je contact niet aanstaat kan er met water ook geen vals contact geven.
Yamaha YFZ480Build in progress
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik heb ooit bij mijne 700 voor gehad dat de startmoter gewoon bleef draaien zelfs met sleutel eruit. als moter aan het draaien was bleef de startmoter gewoon door draaien, ik heb hem toen 3à4 keer laten starten maar startmoter bleef gewoon heel de tijd draaien de kill swits had ik toen niet geprobeert niet aan gedacht ik heb toen batterij los gekoppeld gehad en toen ik deze terug koppelde was probleem weg ook nooit geen last meer van gehad
de quad was toen 1 week oud had 600km dus nieuw ze hebben toen in de garage nog zitten zoeken volgens hun bleef start relais gewoon hangen heb toen gevraagt achter een nieuwe startrelais en nieuwe startmoter maar volgens hun was probleem nu weg dus ze zagen er geen reden voor om alles te vervangen
je kunt eens tegen uw startrelais kloppen voor te zien of deze los springt of deze vervangen
de quad was toen 1 week oud had 600km dus nieuw ze hebben toen in de garage nog zitten zoeken volgens hun bleef start relais gewoon hangen heb toen gevraagt achter een nieuwe startrelais en nieuwe startmoter maar volgens hun was probleem nu weg dus ze zagen er geen reden voor om alles te vervangen
je kunt eens tegen uw startrelais kloppen voor te zien of deze los springt of deze vervangen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Quad blijft eigenlijk niet starten, hij start gewoon 1 keer, als ik de power knop op on zet(rode knop bij mij) en dan kan ik er in principe gewoon mee rijden, motor doet niet raar of niets. Ik moet dus eigenlijk gewoon niet op de startknop drukken om hem zoals normaal te starten.
Door het feit dat ik niet op de start knop moet duwen denk ik dat het die schakelaar is. Maar langs de andere kant begrijp ik niet hoe het dan werkt zonder de sleutel er op. Zou het dan niet aan me contact van mn sleutel kunnen liggen?
Ik zal in ieder geval morgen eens naar dat startrelais kijken. Dat is toch dat kleine bakje vlak bij de batterij he?
en -Laurens-, wat bedoel je juist met doorverbonden?(en hoe los ik dit eventueel op)
mvg
Door het feit dat ik niet op de start knop moet duwen denk ik dat het die schakelaar is. Maar langs de andere kant begrijp ik niet hoe het dan werkt zonder de sleutel er op. Zou het dan niet aan me contact van mn sleutel kunnen liggen?
Ik zal in ieder geval morgen eens naar dat startrelais kijken. Dat is toch dat kleine bakje vlak bij de batterij he?
en -Laurens-, wat bedoel je juist met doorverbonden?(en hoe los ik dit eventueel op)
mvg