ja oke dan zou ik het gwn proberenplblaster200 schreef:zou ik tekort komen als ik wil crossen denk je niet op crossbaan he maar bos en zand vlakte
yahama blaster 2000
Re: yahama blaster 2000
Had: Yamaha Blaster
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
Re: yahama blaster 2000
Denk zoiets als mij
gewoon op de baan en soms zon zand paddeke pakken en door diepe plassen rijden
gewoon op de baan en soms zon zand paddeke pakken en door diepe plassen rijden
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 113
- Lid geworden op: di 08 mei, 2012 18:59
Re: yahama blaster 2000
ja zoiets ja gewoon rijden en wat ik tegen kom even meepakken haha
Re: yahama blaster 2000
Ik verwissel mijn voortandwiel altijd, is bij mijn qaud zo gebeurt. Weet niet hoe het bij jouw zit?
HONDA the dream of power
Re: yahama blaster 2000
Bij een blaster duurt het denk ik wat langer want het kapje wat over het tandwiel gaat is 1 geheel met de kap die over het vliegwiel gaat
Had: Yamaha Blaster
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 113
- Lid geworden op: di 08 mei, 2012 18:59
Re: yahama blaster 2000
klopt duurt iets langer bij blaster ja
ga eind deze maand deze setup proberen
en kijken of het naar mijn zin is
als dat niet zo is verder rommelen haha
of zou ik anders eerst eens alleen uitlaat probern
wat zou ik er in top op vooruitgaan?????
ga eind deze maand deze setup proberen
en kijken of het naar mijn zin is
als dat niet zo is verder rommelen haha
of zou ik anders eerst eens alleen uitlaat probern
wat zou ik er in top op vooruitgaan?????
Re: yahama blaster 2000
kweet niet hoeveel maar je gaat er wel in vooruit want de orginele houd nogal tegen bij een blaster maar reken dan wel dat je die extra snelheid omhoog wel in de hoge toeren zit en niet constant kan rijden.plblaster200 schreef:klopt duurt iets langer bij blaster ja
ga eind deze maand deze setup proberen
en kijken of het naar mijn zin is
als dat niet zo is verder rommelen haha
of zou ik anders eerst eens alleen uitlaat probern
wat zou ik er in top op vooruitgaan?????
Had: Yamaha Blaster
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
Re: yahama blaster 2000
Idd je mag niet constant dezelfste snelheid houden.. beetje trager en sneller rijden doe ik altijd
Re: yahama blaster 2000
@dironic
Ik heb nog nooit lang op de weg/baan gereden maar dan rij je zkr zo: gas... Los... Gas... Los...?
Ik heb nog nooit lang op de weg/baan gereden maar dan rij je zkr zo: gas... Los... Gas... Los...?
Had: Yamaha Blaster
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
Re: yahama blaster 2000
Kloptblaster85 schreef:@dironic
Ik heb nog nooit lang op de weg/baan gereden maar dan rij je zkr zo: gas... Los... Gas... Los...?
Re: yahama blaster 2000
Dat wist ik niet, is er een speciale rede waarom dat niet mag?
<3 Yamaha Raptor 350 <3
Re: yahama blaster 2000
word denk ik anders gwn simpel weg te warmRobin95 schreef:Dat wist ik niet, is er een speciale rede waarom dat niet mag?
Had: Yamaha Blaster
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 113
- Lid geworden op: di 08 mei, 2012 18:59
Re: yahama blaster 2000
kweet niet hoeveel maar je gaat er wel in vooruit want de orginele houd nogal tegen bij een blaster maar reken dan wel dat je die extra snelheid omhoog wel in de hoge toeren zit en niet constant kan rijden.[/quote]
ja dat is wat ik weet en bedoel dat die extra in de hoge toeren zit daarom dacht ik tandwieltje veranderen zodat ie niet heel de tijd in die hoge toeren hangt snap ie
of gaat die vlieger niet op wat ik nu zeg
ja dat is wat ik weet en bedoel dat die extra in de hoge toeren zit daarom dacht ik tandwieltje veranderen zodat ie niet heel de tijd in die hoge toeren hangt snap ie
of gaat die vlieger niet op wat ik nu zeg
Re: yahama blaster 2000
plblaster200 schreef:kweet niet hoeveel maar je gaat er wel in vooruit want de orginele houd nogal tegen bij een blaster maar reken dan wel dat je die extra snelheid omhoog wel in de hoge toeren zit en niet constant kan rijden.
ja dat is wat ik weet en bedoel dat die extra in de hoge toeren zit daarom dacht ik tandwieltje veranderen zodat ie niet heel de tijd in die hoge toeren hangt snap ie
of gaat die vlieger niet op wat ik nu zeg[/quote]
ja je hebt wel gelijk maar je kan dan weer harder en moet je hem als nog niet te lang in hoge toeren houden maar hij gaat dan wel harder of eventueel een 32 tand achter dacht ik
Had: Yamaha Blaster
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 113
- Lid geworden op: di 08 mei, 2012 18:59
Re: yahama blaster 2000
maar met 32 tabd achter valt niet echt meer te crossen he
gaat erom om op een tachtig weg niet op volle toeren te moeten rijden om met verkeer mee te rijden snap ie
maar wel nog goed snel te zijn om te crossen dus had ik bedacht
38 achter
14 voor
zijn in totaal drie tantjes en heb begrepen dat dat gelijk staat aan plus/min 20 procent
meer top minder acc.
mar met vh uitlaat erbij zit ik op hoger top dan met orgineel
en ook meer puwer in hogere toeren tijdens cross
dat is mi9jn filosofie erachter
maar als jullie me dat afraden omdat het niet echt uithaalt vertel het me gerust
want wil geen geld weggooien
gaat erom om op een tachtig weg niet op volle toeren te moeten rijden om met verkeer mee te rijden snap ie
maar wel nog goed snel te zijn om te crossen dus had ik bedacht
38 achter
14 voor
zijn in totaal drie tantjes en heb begrepen dat dat gelijk staat aan plus/min 20 procent
meer top minder acc.
mar met vh uitlaat erbij zit ik op hoger top dan met orgineel
en ook meer puwer in hogere toeren tijdens cross
dat is mi9jn filosofie erachter
maar als jullie me dat afraden omdat het niet echt uithaalt vertel het me gerust
want wil geen geld weggooien