Ik zit nog met wat vragen in het hoofd wat betreft mijn zojuist gekochte LTZ k8 met voorschade.
Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd de zoekfunctie te gebruiken, en er zijn hierdoor ook wat dingen duidelijker geworden.
Alleen kan ik een paar vragen niet vinden:
Mijn eerste vraag is moet ik met mijn schade Suzuki naar de RDW voor Nederlands kenteken en bpm?
Ik heb hier alles liggen, de luxemburgse kenteken, een technische verklaring, en factuur van de handelaar waar
ik de quad heb gekocht. Ik heb begrepen dat ze omdat hij al een EU kenteken heeft, dat ze alleen maar naar
de motornummer en chassisnummer kijken. Maar op internet las ik dat hij afgekeurt kan worden vanwege het feit
dat het Frame aan de voorkant lichtjes gebogen is. Dan krijg je kans op een WOK (wachten op keuring) en je begrijpt
dat ik hier niet op zit te wachten.
Kortom: moet ik mijn quad MET of ZONDER schade door de RDW laten bekijken en bpm betalen?
Ik moet er nog wel even bijzeggen dat 1 spiegel ook kapot is, en de koplampen kapot zijn, velgen krom etc..
Mijn tweede vraag is: kan ik de quad beter met schade laten taxeren voor een eerlijke bpm bedrag?
Of word er zowieso niet gekeken naar de schade en gewoon de netto catalogusprijs berekent?
Ik hoop dat julie me verder kunnen helpen

Alvast bedankt!
Mvg,
Gerben