Yamaha blaster of Yamaha 350R
Yamaha blaster of Yamaha 350R
welke zouden jullie kiezen, en vertel waarom..
in een van deze dagen moet ik kiezen tussen deze twee.. en ik weet eigenlijk niet welke ik wil...
zit er veel verschil tussen de twee takt en de vier takt van de 350... [behalve het lawaai?] is hij sneller? [qua acceleratie]
met welke kan je beter springen/ruig terrein rijden?
en wie met een van deze ervaring heeft.. vertel!!:)
in een van deze dagen moet ik kiezen tussen deze twee.. en ik weet eigenlijk niet welke ik wil...
zit er veel verschil tussen de twee takt en de vier takt van de 350... [behalve het lawaai?] is hij sneller? [qua acceleratie]
met welke kan je beter springen/ruig terrein rijden?
en wie met een van deze ervaring heeft.. vertel!!:)
Qua acceleratie zijn de 2 ongeveer gelijk, topsnelheid is hoger bij de 350. Als je een beginner bent (nog nooit met moto's of zware quads gereden) dan zou ik voor de Blaster gaan (goedkoop, mag je brokken mee maken). Of als je niet binne paar jaar (of een jaar) wilt verandere van quad, de 350.
Ideaal vind ik, met de Blaster beginne, en daarna kun je naar een Raptor/Z/... gaan.
Ideaal vind ik, met de Blaster beginne, en daarna kun je naar een Raptor/Z/... gaan.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
- Yamaster
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Ik zou voor de blaster gaan als je alleen offroad rijd want die is veel wendbaarder en veel lichter als de 350R.
Van een blaster zal je offroad meer plezier hebben denk ik.
Van een blaster zal je offroad meer plezier hebben denk ik.
!Project YFZ 500 2t!
==> www.bojar-racing.be <==
- Yamaster
- Easy Quadrider
- Contacteer:
dank u, er zit idd wel iets verschil tussen mijn quad en een blaster .
Maar nu zijn we wat off topic aan't gaan.
Maar nu zijn we wat off topic aan't gaan.
!Project YFZ 500 2t!
-
- Quadracer
- Contacteer:
350r is offroad natuurlijk veel sterker terwijl de blaster wat sneller is op een crosbaan ik zou denk ik 350 nemen iets solider model blaster is zon zenuwmug maar kan zijn dat je daar meer van houd natuurlijk.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
allee, proficiat éh
ik heb zelf ook een blaster. Vind alleen nogal klein vooral in de lengte mja als je het prijsverschil ziet tussen de Blaster en de 350 (daar was ik ook tussen aan het kiezen) en weet da de Blaster toch goede prestaties neerzet tja dan heb ik toch maar voor de blaster gekozen. Maar ik blijf die raptor-look toch nog steeds het mooiste vinden
tegen dat ik mijn rijbewijs heb denk ik toch een utillity zoals de Grizzly te kopen. ben eigenlijk meer voor off-road ergens rond te toeren dan alleen maar te crossen.
ik heb zelf ook een blaster. Vind alleen nogal klein vooral in de lengte mja als je het prijsverschil ziet tussen de Blaster en de 350 (daar was ik ook tussen aan het kiezen) en weet da de Blaster toch goede prestaties neerzet tja dan heb ik toch maar voor de blaster gekozen. Maar ik blijf die raptor-look toch nog steeds het mooiste vinden
tegen dat ik mijn rijbewijs heb denk ik toch een utillity zoals de Grizzly te kopen. ben eigenlijk meer voor off-road ergens rond te toeren dan alleen maar te crossen.