Probleem: hij is precies begrensd ofzo en schokt dus ook onder het rijden. Het lampje van de achteruit brand in neutraal en pinkt ook in zijn vooruit. Filmpje hieronder, let vooral op het geluid dat hij maakt als ik gas geef
Ik heb al een heel tijdje geleden mijn handrem verwijderd en eveneens die kabel van de begrenzer losgekoppeld, nooit problemen gehad tot ik gisteren aan rijden was en het precies was alsof hij ineens zonder benzine viel, op reserve gezet dan maar, maar ook dit heeft niet mogen baten. Er blijkt namelijk nog genoeg benzine in de tank te zitten..
Ik denk dat er een storing zit in je achteruit sensor. Dus onderin bij je blok. Daar zit een sensor welke aangeeft of i in vrij, achteruit of vooruit staat.
Heb je weleens gekeken hoe i loopt als je m in de achteruit zette?
Veel 660's gaan dan staan stotteren. Net zoals de jouwe nu loopt.
Ik denk dat er op een 660 idd een soort begrenzing zit, maar dan op de achteruit.
Nu de sensor stoort denkt de quad dat i in achteruit staat en gaat i zo lopen.
Ik weet t niet zeker maar het zou een uitleg kunnen zijn.
Wat je kunt proberen om terwijl i loopt om te kijken wat i doet als je door de versnellingen schakelt en kijken of i dan ergens wel goed loopt. Dan weet je of dat t is. Gaat i nergens goed lopen dan kan natuurlijk alsnog t sensor stuk zijn....
onder je voorste tandwiel zit een klein haaks stekkertje die op een sensor in je onderblok zit
die moet je eraf halen en met een kleine schroevendraaier beetje schoonmaken en misschein een klein beetje kleiner buigen zodat hij weer iets strakker op de sensor zit
dan zou het als het goed is opgelost zijn
was bij mij in ieder geval wel het geval
dan zit er wat vuiligheid tussen en maakt hij geen goed contact
als dit niet zo is dan is je achteruit sensor kapot en dan moet er een nieuwe op
Daar heb je wat aan!
Hij is gemaakt
Het was inderdaad de achteruitsensor, ik had de logische link naar het lampje niet gelegd.. Maar hij dacht idd nog in achteruit te zitten
Ik heb even het kapje van de sensor afgehaald en dit schoongemaakt, er terug op gezet en hij liep weer perfect!
Bedankt mannen!
bij mij zie ik onder het tandwiel een vijs met een kabel aan, die vijs is voor de olie denk ik want als ik die eruit haal kom er olie uit.
Is dat deze vijs of niet ?
Het is een warior 350cc 2001 dat ik heb en heb bijna zelfde probleem
AEROX
WARRIOR
BLASTER 2t
VESPA 125
BANSHEE 2t ( te koop met papieren +-3600€ )
APRILIA RS 125 2t ( te koop is van 2007 2000€)
HUSQVARNA 125 2t
**NIEUWE** BANSHEE 2007 oranje model te koop 6850€ met papieren
bij mij zie ik onder het tandwiel een vijs met een kabel aan, die vijs is voor de olie denk ik want als ik die eruit haal kom er olie uit.
Is dat deze vijs of niet ?
Het is een warior 350cc 2001 dat ik heb en heb bijna zelfde probleem
AEROX
WARRIOR
BLASTER 2t
VESPA 125
BANSHEE 2t ( te koop met papieren +-3600€ )
APRILIA RS 125 2t ( te koop is van 2007 2000€)
HUSQVARNA 125 2t
**NIEUWE** BANSHEE 2007 oranje model te koop 6850€ met papieren
AEROX
WARRIOR
BLASTER 2t
VESPA 125
BANSHEE 2t ( te koop met papieren +-3600€ )
APRILIA RS 125 2t ( te koop is van 2007 2000€)
HUSQVARNA 125 2t
**NIEUWE** BANSHEE 2007 oranje model te koop 6850€ met papieren
haha oke danku, ik had het nog niet goed door hoe het moest.
AEROX
WARRIOR
BLASTER 2t
VESPA 125
BANSHEE 2t ( te koop met papieren +-3600€ )
APRILIA RS 125 2t ( te koop is van 2007 2000€)
HUSQVARNA 125 2t
**NIEUWE** BANSHEE 2007 oranje model te koop 6850€ met papieren
HET WAS DUS DIE HANDREM DAT ``ZOGEZEGT`` NOG OPSTOND.( ik had er nooit naar gekeken want handrem is stuk) tijdens het herstellen van de kabel van de koppeling heb ik het wss verschuift
nog een kleine opmerking, kan die kabel iets kwaad of waarvoor dient die mischien die dat daar kapot is op een foto ? ( je ziet die er zo uitkomen)
AEROX
WARRIOR
BLASTER 2t
VESPA 125
BANSHEE 2t ( te koop met papieren +-3600€ )
APRILIA RS 125 2t ( te koop is van 2007 2000€)
HUSQVARNA 125 2t
**NIEUWE** BANSHEE 2007 oranje model te koop 6850€ met papieren